حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۱ ثبت شده است

باز هم دشمن ضعیف سست عنصر ، به اهانت و گستاخی به ساحت مقدس حضرت رسول (ص) پرداخت و این معنای جز لرزش پایه های کفر و استکبار ندارد و در همین راستا ؛
پیام رهبر معظم در پی اهانت نفرت‌انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلوات‌الله‌علیه‌وآله

 

 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

 قال الله العزیز الحکیم: یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللهِ بِأفواهِهِم و اللهُ مُتِمُّ نورِه وَ لو کَرِهَ الکافِرون(1)
 ملت عزیز ایران؛ امت بزرگ اسلام
 دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلّم کینه‌ی عمیق خود را آشکار ساخت و با اقدامی جنون‌آمیز و نفرت‌انگیز، خشم مجموعه‌های خبیث صهیونیستی را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان کنونی نشان داد. در روسیاهی عاملان این جنایت و گناه بزرگ، همین بس که مقدس‌ترین و نورانی‌ترین چهره‌ میان مقدسات عالم را آماج یاوه‌های مشمئزکننده‌ی خویش ساخته‌اند.
 پشت صحنه‌ی این حرکت شرارت‌بار، سیاست‌های خصمانه‌ی صهیونیسم و امریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود می‌خواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسل‌های جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند. اگر از حلقه‌های قبلی این زنجیره‌ی پلید، یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش‌های امریکایی آتش‌زننده‌ی قرآن حمایت نمی‌کردند و ده‌ها فیلم ضد اسلام را در بنگاه‌های وابسته به سرمایه‌داران صهیونیست سفارش نمی‌دادند، امروز کار به این گناه عظیم و غیر قابل بخشش نمی‌رسید.
 متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریکا است. سیاستمداران امریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند، باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملت‌های مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.
 برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نیز بدانند که این حرکات مذبوحانه‌ی دشمنان در برابر بیداری اسلامی، نشانه‌ی عظمت و اهمیت این خیزش و مبشّر رشد روزافزون آن است. و الله غالبٌ علی أمرِهِ(2).
 سید علی خامنه‌ای
 23/شهریور/1391

 

  • سربازِ گمنام

اطلاعیه سازمان بسیج در پاسخ به توهین مزدوران آمریکایی به مقدسات مسلمانان جهان

روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در واکنش به توهین به مقدسات مسلمانان، با صدور اطلاعیه‌ای، همه آحاد امت اسلامی را به هوشیاری بیش از پیش و سر سپردن به فرامین ولی امر مسلمین دعوت نموده و آمادگی خود را به منظور ایجاد وحدت و انسجام ملی و انجام یک راهپیمایی سراسری اعتراض آمیز توسط امت خداجو و مسلمان و همیشه در صحنه و با حضور در صفوف دشمن شکن نمازهای جمعه سراسرکشور اعلام نمود.

 

  • سربازِ گمنام

آب زنید راه را هین که نگار میرسد***مژده دهید باغ را بوی بهار میرسد

مازندران دیار علویان منتظر قدوم مبارک مقام عظمی ولایت میباشد ...

آقاجان خاک پایت سرمه چشمانمان ...

واحد فرهنگی گروه سایبری حوزه ۰۱ عاشورا

  • سربازِ گمنام

دوره آموزش دو روزه بسیجیان عادی به فعال حوزه مقاومت بسیج ۰۱ عاشورا توسط فرمانده و تربیت ،آموزش حوزه در تاریخ ۱۷/۱۶/۰۶/۹۱ در اردوگاه شهدای بسیجی عباس آباد سپاه بهشهر برگزارشد.

عنوان تدریس دوره آموزش : تربیت اخلاق- اسلحه شناسی - ایست و بازرسی - تاکتیک - نظام جمع انجام شد.

واحد سایبری حوزه مقاومت بسیج ۰۱ عاشورا  

  • سربازِ گمنام

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در حوزه مقاومت بسیج ۰۱ عاشورا چهارشنبه مورخه ۱/۰۶/۹۱ در مقر حوزه رأس ساعت ۱۳ برگزار شد.در این جلسه برنامه های اجرائی دفاع مقدس را اعلام و به هرچه با شکوه تر برگزار شدن آن تاکید بیشتری داشتند.

واحد فرهنگی حوزه ۰۱ عاشورا بهشهر

  • سربازِ گمنام

استفاده برای کاربران محترم آزاد میباشد.فقط با ذکر صلوات برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) و سلامتی رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای (رضی)

 

  • سربازِ گمنام
ویژه/ سایتهایی بر مدار سیاه نمایی
شهرک های ساحلی عیار فرهنگ سواحلمازندران نیست +تصاویر

قبل از آنکه به تشویش اذهان عمومی نسبت به سواحل شمالی بپردازید و دست به یک غلو خبری بزنید ،بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر با متولیان این امر در بحث اجرا و نظارت سواحل خصوصی به گفتگو بپردازید تا ملاک خود و مابقی کابران را به چند تصویر در فضای مبهم اینترنت قرار ندهید.

 

حوزه ۰۱ عاشورا به نقل از خط امید/ ابراهیم علوی - در یکی از سایتهای مطرح کشور یادداشتی درباره سواحل شمال دیدم که متاسفانه برخی از سایت های شمالی هم متاثر از جو چنین تیترهایی به انتشار آن پرداختند؛ بهتر دانستم مطلبی کوتاه ،برای اینکه بیش از این یک  سایت ارزشی دچار جوگرفتگی ناشی از شبکه های اجتماعی به پخش تصاویری از سواحل شمال نشده،  بپردازم.

 

  • سربازِ گمنام