حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۱ ثبت شده است

کار امدادرسانی به مناطق مختلف سیل زده شهرستان بهشهر با حضور نیروهای امدادی با جدیت ادامه دارد.

ˈهادی خنجری' افزود: پس از وقوع سیلاب جمعه شب در بهشهر، جلسه ستاد مدیریت بحران در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد و میزان خسارت نیز در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار حوزه ۰۱ عاشورا  و به نقل از خط امید، وی علت اصلی وقوع سیلاب در بهشهر را مسدود شدن مسیر رودخانه، به ویژه در دهانه ورودی پل ها به خاطر انتقال انواع چوب های سنگین از مناطق بالادست به شهرها ذکر کرد.

خنجری حضور نیروهای مردمی به همراه وسایل نقلیه سنگین شخصی با هدف امدادرسانی به سیلزدگان را مطلوب و چشمگیر توصیف کرد و گفت : با این وصف ، وجود خودروهای شخصی در سطح شهر باعث شده تا کار امدادرسانی به مناطق سیلزده با مشکلاتی مواجه شود.

او افزود: با بررسی های صورت گرفته، بیشترین میزان خسارت ناشی از سیلاب شب گذشته در بهشهر به منازل مسکونی در خیابان های مهدیه، قائم، قنبرآباد و فراش محله وارد شده است.

بارش شدید باران که از شب گذشته در مناطق مختلف استان مازندران آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد، سبب جاری شدن سیل در بخش شرقی شهر بهشهر شد که بر اساس اعلام مراجع رسمی تاکنون هفت کشته بر جای گذاشت.

خسارت مالی ناشی از این سیل نیز در بهشهر و سایر مناطق مازندران سنگین اعلام شده است.

  • سربازِ گمنام
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به بالا بودن عمق خسارات سیل در شرق مازندران، اظهار داشت: بر اساس مشاهدات عینی اولیه برآورد می شود بیش از 200 خانه در شهر بهشهر تخریب شده باشد.

 هادی خنجری اظهار داشت: شدت خسارات ناشی از سیلاب در شهرستان بهشهر و شرق مازندران بسیار بالا بوده و رسانه ها باید با اطلاع رسانی دقیق، عمق فاجعه را به اطلاع مسئولان برسانند تا اقدامات و تصمیمات مقتضی و مناسب را شاهد باشیم .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به اینکه بیشترین خسارات مادی و جانی در خیابانهای مهدیه، قنبرآباد و خیابان قائم بوده است، تصریح کرد: بسیاری از زیرساخت های شهری ناشی از رسوبات خاک و گل در منطقه تخریب جدی شده است.

خنجری با بیان اینکه منازل مسکونی مناطق سیلزده بین 10 تا 100 درصد تخریب شده است، یادآور شد: قالب خانه های تخریبی قدیمی و گلی بوده و میزان تخریب ها جدی است.

  • سربازِ گمنام
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه درمجلس:
خسارت اولیه سیل بهشهر حدود 30 میلیارد تومان است/لایروبی کانال ها و مهار آبهای سطحی در اسرع وقت انجام شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه درمجلس شورای اسلامی گفت: خسارت اولیه سیل بهشهر حدود 30 میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار حوزه ۰۱ عاشورا ، احمد علی مقیمی در جلسه ستاد مدیریت بحران بهشهر گفت: خسارت حوزه کشاورزی، لوازم خانگی و.. هنوز مشخص نشده است.

وی بیان داشت: متاسفانه 4حلقه چاه در این سیل از مدار خارج شده است و باید در اسرع وقت نسبت به تعمیر و بازسازی آن اقدام شود.

به گفته مقیمی 180 انشعاب آب مردم بهشهر قطع شده است و مشکل آبرسانی و قطع برق در بهشهر باید در اسرع وقت یگیری شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه لوازم خانگی ما بیمه نبوده است خاطرنشان کرد: اوضاع اساسی خانوارهای تخریب صد درصدی باید ساماندهی شود و در این راستا همه مدیران باید پای کار باشند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه درمجلس شورای اسلامی گفت: لایروبی کانال ها و مهار آبهای سطحی در اسرع وقت انجام شود.

مقیمی افزود: امکانات استانی جوابگوی خسارت فعلی در بهشهر نیست و باید امکانات و منابع مالی ملی اختصاص یابد.

وی با اشاره به اطلاع رسانی دقیق توسط رسانه ها افزود: اطلاعات دقیق و به صورت دقیق و منسجم توسط دستگاههای اداری ارائه شود تا اطلاع رسانی ناقص ارائه نشود.

  • سربازِ گمنام
بلای انسانی، بلای دوم به جان بهشهر/کیسه دوزی برخی از بازاریان از بهشهر
 

به گزارش فرمانده حوزه ۰۱ عاشورا یکی از صفحات شبکه اجتماعی فیس بوک با بیان تیتری تحت عنوان "بلای انسانی، بلای دوم به جان بهشهر"، به موضوع سوء استفاده های اخلاقی به وجود آمده اشاره کرده و گفته: «برخی منابع غیر رسمی حکایت از کیسه دوزی برخی از بازاریان شهر از این اوضاع و ماهی گیری از آب های گل آلوده جاری در سطح شهر دارد.»

صفحه شهرسازان با اشاره به این موضوع که برخی از بازاریان و نانوایان با هنماهنگی انجام گرفته در بین خود، تصمیم به بالا بردن قیمت گرفته اند افزود: دست به یکی کردن برخی از بازاریان جهت بالابردن نرخ مواد کنسروی و غذاهای آماده به همراه برخی دیگر از نانوایی ها جهت گران فروختن نان باعث نگرانی مردم در سطح شهر شده است.

مدیر این صفحه بیان داشت: نگرانی ها با بیانیه شورای صنفی شهرستان، با تأکید بر اینکه در صورت محرز شدن امر برای این شورا قطعاً با متخلفان برخوردی درخوری خواهد شد، کمی فروکش کرده است.

  • سربازِ گمنام
سیلاب مدارس بهشهر را به تعطیلی کشاند/هفت بهشهری جان خود را از دست دادند

بنا به گزارشات رسیده، سیل تاکنون جان 7 تن از همشهریان را گرفته و خسارات فراوانی نیز وارد آورده است. بنا بر این گزارش، 6 تن از این افراد در منازل خود کشته شدند و 1 نفر دیگر بر اثر سیل و گرفتار شدن ماشین وی در آن، جان خود را از دست داده است.

به گزارش روابط عمومی حوزه ۰۱ عاشورا بارش شدید باران و رعد و برق که از ساعات اولیه امروز (شنبه) آغاز شده بود، باعث شد تا مسئولین و اعضای ستاد بحران شهر، در ساعت 2 بامداد در فرمانداری حاضر و تشکیل جلسه دهند. پس از این جلسه نیروهای زیر مجموعه ستاد، کار فعالیت خود را آغاز کردند.

این سیل که باعث تعطیلی مدارس در سطح شهرستان شده است، اختلالات و خسارات فراوانی را نیز در سیستم آبرسانی و شبکه برق شهرستان وارد آورده است.
در این گزارش آماده است که از ساعاتی پیش نیز مسئولین شهری و استانی در مناطق خسارت دیده حاضر شدند و شهرستان‌های دیگر نیز ادوات راهداری و راهسازی خود را برای پاکسازی نقاط سیل زده شهرستان، ارسال نموده اند.

گفتنی است، بیشترین خسارات در بهشهر به خیابان های مهدیه، شهید مدنی و قائم و مناطق اطراف آن ها وارد شده است.

  • سربازِ گمنام
یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر

 سردار سرلشکر یحیی صفوی: بیداری اسلامی یکی از ثمرات خون شهیدان و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری است.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بهشهر، سردار صفوی در یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر با تشکر از برگزار کنندگان این یادواره اظهارداشت:  شهرستان بهشهر با داشتن مردمی متدین، شجاع، با فرهنگ و دلیر همواره در تاریخ کشور تاثیرگذار بوده است و در زمان جنگ نیز توانست با رزمندگان غیور خود صف شکن جبهه ها باشد و تقدیم 800 شهید از این شهرستان بیانگر دفاع جانانه مردم این خطه از انقلاب اسلامی و نظام است.

  • سربازِ گمنام

واحد فرهنگی اجتماعی حوزه ۰۱ عاشورا

  • سربازِ گمنام

 بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقات قهرمانی تیرندازی با تفنگ بادی در بین ردههای تابعه حوزه ۰۱ عاشورا برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی حوزه ۰۱ عاشورا سپاه بهشهر این مسابقات که به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس وجهت شناسایی و استعدادهای بسیجیان در رشته تیرندازی به میزبانی پایگاه بسیج المهدی (عج) برگزار گردید و استقبال پرشور جوانان علاقه منددراین رشته همراه بود و در پایان رقابت آقایان جواد ذاکری از پایگاه المهدی ابراهیم حمزه ای از پایگاه پیامبر اعظم و سید یحیی هاشمی از پایگاه جان نثاران رتبه اول دوم و سوم راکسب نمودند و به نفرات برتر از سوی حوزه ۰۱ عاشورا با حضور سرهنگ عسکری مسئول تربیت بدنی بهشهر و رئیس هیت ورزشهای بومی و محلی شهرستان آقای فضلی جوایزی اهدا گردید . 

واحد فرهنگی گروه سایبری بصیر حوزه  ۰۱ عاشورا

  • سربازِ گمنام
بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقات قهرمانی پینگ پنگ در بین ردههای تابعه حوزه ۰۱ عاشورا برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی حوزه ۰۱ عاشورا سپاه بهشهر این مسابقات که به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس وجهت شناسایی و استعدادهای بسیجیان در رشته پینگ پنگ به میزبانی پایگاه بسیج شهیدقدوسی  برگزار گردیدو استقبال پرشور جوانان علاقه مندان دراین رشته همراه بود و در پایان رقابت آقایان رسول دماوندی از پایگاه قدس محمد انتظاری ازپایگاه المهدی و رضا دماوندی از پایگاه قدس و محمدمحمدنژاد از پایگاه پیامبر اعظم  رتبه اول تا سوم راکسب نمودند و به نفرات برتر از سوی حوزه ۰۱ عاشورا با حضور سرهنگ عسکری مسئول تربیت بدنی بهشهر و رئیس هیئت ورزشهای بومی و محلی شهرستان آقای فضلی جوایزی اهدا گردید . 

واحد فرهنگی گروه سایبری بصیر حوزه  ۰۱ عاشورا

  • سربازِ گمنام

شماخانواده شهدا چشم و چراغ این ملتید

حضرت امام خمینی (ره)

در هفته دفاع مقدس گرامیباد یادو خاطره

شهداء و امام (ره) دیداری شود با خانواده

معظم شهدا شهید حسن فلاحتی از  

حوزه ۰۱ عاشورا و پایگاه مقاومت بسیج

شهید نامجو هدیه ناقابل تقدیم پدر و مادر شهید داده شد .

 

واحد فرهنگی گروه سایبری بصیر حوزه  ۰۱ عاشورا

  • سربازِ گمنام