حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

۱۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

وقتی ساکنان ارگ آزادی پرونده زیر بغل کوله‌بار می‌بندند

با روی‌کار آمدن دولت یازدهم به جای دولت دهم حوزه‌های بسیاری دستخوش تغییر و تحول می‌شوند اما شاید بتوان با قاطعیت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را از جمله سازمان‌هایی دانست که پیش‌بینی خانه‌تکانی اساسی برای آن به ویژه با روی کار آمدن دولت جدید به شکلی جدی مطرح می‌شود؛ چراکه این سازمان یکی از پایلوت‌های اصلی و استراتژیک دولت نهم و دهم بوده است.

رئیس‌جمهور منتخب مردم نیز روز گذشته و در اولین نشست خبری خود در پاسخ به سؤالی درباره درو کردن مدیران دولت گذشته تصریح کرد: من گفتم کلید دارم، داس ندارم... اما اگر کسی اتوبوسی و بدون بلیت آمده باشد، خودش آمده است!

  • سربازِ گمنام

دستگیری جاعل و کلاهبردار 80 میلیون تومانی در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر مازندران از شناسائی و دستگیری کلاهبردار80 میلیون تومانی خبر داد.

 

به گزارش حوزه ۰۱ عاشورا به نقل از خط امید ، سرهنگ نورا... ملکی درگفتگویی با اعلام این خبر افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی برجعل اسناد وکلاهبرداری 80 میلیون تومانی از وی ، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

  • سربازِ گمنام

حماسه حضور مردم باطل السحر بافته‌های دشمنان و حسودان شد/ توصیه‌های مهم به رئیس جمهور منتخب و آحاد ملت


 در پی حماسه با شکوه و تاریخی ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشکر و قدردانی خطاب به مردم ایران صادر کردند.

 

 به گزارش خبرگزاری ۰۱ عاشورا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،در پی حماسه با شکوه و تاریخی ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشکر و قدردانی خطاب به مردم ایران صادر کردند.

  • سربازِ گمنام

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر بهشهر


نورزاد فرماندار بهشهر طی فرم شماره 31 آگهی نتیجه چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بهشهر روز جمعه24خرداد92 را به شرح ذیل اعلام کرد.

 

 

  • سربازِ گمنام
همایش بزرگ بصیرتی تحت عنوان نهضت روشنگری

همایش بزرگ بصیرتی تحت عنوان نهضت روشنگری به همت حوزه 01 عاشورا سپاه ناحیه بهشهر و با همکاری پایگاه شهید قدوسی این حوزه برگزار گردید .

به گزارش فرهنگی حوزه ۰۱ عاشورا سپاه ناحیه بهشهر، در این همایش حجت الاسلام نوذری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهشهر با بیان اینکه دو نعمت ولایت و مردم در کشور ما وجود دارد گفت: به کاندیدایی باید رأی داد که درد آشنا باشد و به مردم خدمت کند.

حجت الاسلام نوذری حضور حداکثری مردم را مشت محکمی بر دهان دشمنان دانست و تصریح کرد: رئیس جمهور و مسئولین باید با تدبیر درست خود مطیع فرمان ولایت باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دلیل اصلی دشمنی دشمنان را فقط با ولایت برشمرد و تاکید کرد: اختیارات ولایت فقیه همان اختیار پیامبر است.

وی در ادامه با برشمردن ویژگی های رئیس جمهور بیان کرد: رئیس جمهور باید سرباز ولایت باشد، دشمن از او تعریف نکند، آب به آسیاب دشمن نریزد و به فکر دنیا، آخرت، دین و فرهنگ مردم باشد.

 

  • سربازِ گمنام
  • سربازِ گمنام

مشارکت در انتخابات حق نیست بلکه وظیفه است


علی اکبر رائفی پور گفت : بحث مشارکت در انتخابات وظیفه ای است که بر عهده ما گذاشته شده است و حق من و شما نیست بلکه وظیفه است که باید به آن عمل کنیم.

 

به گزارش خبرنگار خط امید ، علی اکبر رائفی پور همایش بصیرتی "انتخابات بایدها و نبایدها که چهارشنبه شب برگزار شد اظهار داشت: انقلاب ما با تمام انقلاب های دنیا متفاوت است و به همین دلیل، باید انتخاباتی متفادت از دیگر کشورها داتشه باشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، تنها کشوری است که با نگاه ولایی و مهدوی شکل گرفته است و به همین دلیل چون نگاه متفاوتی دارد باید متفاوت عمل کند.

 

  • سربازِ گمنام

عشق یعنی یک خمینی سادگی

عشق یعنی با علی دلدادگی

عشق یعنی لافتی الا علی

عشق یعنی امامم سید علی

سالروزآغاز امامت مردی از تبار حضرت زهرا (سلام الله علیه) همانکه چفیه شهدا بر دوشش ، نشان جانبازی در دستش ، مرجعیت در سیره اش،شجاعت در امورش ، تدبیر در کارهایش ، ساده زیستی در زندگی اش و خلوص در عبادتش متجلی است را بر تمام شیعیان جهان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

  • سربازِ گمنام

قیام خونین 15 خرداد سرآغاز نهضت انقلاب خمینی کبیر(ره)

قیام 15 خرداد نقطه ی عطفی در تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران است، که رهبری داهیانه ی امام خمینی« قدس سره» و یاری روحانیان انقلابی در تداوم آن، طی یک دوره ی پانزده ساله، نقش اساسی داشته است. و در همه ی آن سال ها سال روز 15 خرداد هیچ گاه در سکوت و خاموشی سپری نشد؛ زیرا که 15 خرداد برای امت قهرمان و شهید پرور ایران، از اهمیت و اعتبار ویژه ای برخوردار بوده و خواهد بود.

به گزارش حوزه ۰۱ عاشورا به نقل از جوان آنلاین، این که، چه عواملی در پیروزی انقلاب اسلامی و واژگونی رژیم 2500 ساله ی شاهنشاهی، نقش اصلی و اساسی داشته اند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 بقیه متن در ادامه مطلب

  • سربازِ گمنام

بیانات در مراسم بیست و چهارمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی

در حرم امام خمینی رحمه‌الله



 بسم
اللهالرّحمنالرّحیم
و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام على سیّدنا و نبیّنا ابىالقاسم المصطفى محمّد و على ءاله الأطیبین الأطهرین المنتجبین الهداة المهدیّین المعصومین سیّما بقیّةالله فى الأرضین.

خداوند متعال را سپاسگزاریم که یک نوبت دیگر به ما فرصت داد، مجال داد،

 بقیه متن در ادامه مطلب

  • سربازِ گمنام