حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

۱۶ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان موافقت کردند

رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات یک هزار و 241 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.

به گزارش حوزه 01 عاشورا نقل از جوان آنلاین: بمناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات یک هزار و 241 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.


  • سربازِ گمنام

دعای عرفه در بهشهر + تصاویر

حوزه 01 عاشورا بهشهر : و مردم با اشک چشم "عرفه حضرت امام حسین (ع)" می خواندند تا خود را بشناسند که از خود رها شوند و خدای خود را بیابند.

به گزارش حوزه 01 عاشورا نقل از خبرنگار خط امید بهشهر مراسم پر فیض دعای عرفه هم زمان با تمام کشور در مسجد جامع بهشهر با حضور پر شور مردم بهشهر برگزار شد.

  • سربازِ گمنام

انتخاب فرمانده پایگاه پیامبر اعظم (ص) حوزه 01 عاشورا بهشهر
به گزارش روابط عمومی حوزه 01 عاشورا  حجت الاسلام مهدی خوشرو؛ بعنوان اولین فرمانده پایگاه روحانی منصوب شد.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهشهر و هیئت همراه با حضور مسجد بلال این
شهرستان از نادعلی درودی فرمانده پایگاه سابق  به دلیل ارائه خدمات
ارزنده و شایسته بسیجیان و مردم منطقه تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی حوزه 01 عاشوا بهشهر، سرهنگ "شعبانعلی حیدریان"  و
هیئت همراه با حضور در مسجد بلال با تقدیم لوح تقدیر از خدمات "نادعلی
درودی" تقدیر و تشکر کرد  و طی سخنانی اظهار داشت:
لازم به ذکر است در این دیدار و طی حکمی از طرف سرهنگ حیدریان"حجت
الاسلام مهدی خوشرو" به عنوان اولین فرمانده روحانی پایگاه پیامبر
اعظم(ص) منصوب شد.

  • سربازِ گمنام


شهادت پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) تسلیت باد.

  • سربازِ گمنام

بُرد موشک‌های دور برد سپاه ۲۰۰۰ کیلومتر است
 در پی انتشار نادرست بخشی از سخنان فرمانده نیروی هوافضای سپاه، روابط عمومی این نیرو با تصحیح خبر مذکور، اعلام کرد: بُرد موشک‌های سپاه ۲۰۰۰ کیلومتر است.

به گزارش روابط عمومی حوزه 01 عاشورا نقل از خبرگزاری بسیج، در پی انتشار نادرست بخشی از سخنان سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده - فرمانده نیروی هوافضای سپاه - در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد، روابط عمومی این نیرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برخی از رسانه‌ها بخشی از اظهارات سردار فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در خصوص موشک‌های سپاه به اشتباه از عبارت "تجهیزات هوایی با بُرد 12000 کیلومتر" استفاده کردند که جمله صحیح و کامل بدین شرح است

  • سربازِ گمنام

تشییع ۱۱ شهید گمنام در ۶ استان کشور؛ در روز عرفه
به گزارش حوزه 01 عاشورا نقل از خبرگزاری تسنیم: مسئول امور شهدای گمنام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ۲۳مهرماه ۹۲ همزمان با روز عرفهپیکر مطهر ۱۱شهید گمنام تازه تفحص شده که اخیرا طی عملیات برون مرزی کشف شده‌اند در ۶ نقطه از ۶ استان کشور تشییع و به خاک سپرده خواهند شد

مهدی رضایی مسئول امور شهدای گمنام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگاران، در رابطه با تشییع و تدفین شهدای گمنام تازه تفحص شده در کشور گفت: 23 مهرماه 92 همزمان با روز عرفه پیکر مطهر 11شهید گمنام تازه تفحص شده که اخیرا طی عملیات برون مرزی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده‌اند در 6 نقطه از 6 استان کشور تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

  • سربازِ گمنام

بازدید سرلشکر رشید از منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران در خلیج‌فارس

به گزارش حوزه 01 عاشورا نقل از خبرگزاری تسنیم: جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در راس هیئتی بلندپایه از منطقه سوم دریایی سپاه بازدید کرد.
به گزارش حوزه 01 عاشورا ، سرلشکر غلامعلی رشید جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در راس هیئتی متشکل از کارشناسان ارشد نظامی از منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کرد.

  • سربازِ گمنام

 برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد بجا نبود/ "دولت آمریکا" در پنجه صهیونیست‌هاست 

به گزارش حوزه 01 عاشورا نقل از خبرگزاری تسنیم:رهبرانقلاب، دولت آمریکا را دولتی در پنجه صهیونیست‌ها خواندند و گفتند:دولت آمریکا در واقع در جهت منافع صهیونیست‌ها حرکت می‌کند و از همه دنیا باج می‌گیرد و به رژیم صهیونیستی باج می‌دهد.

به گزارش حوزه 01 عاشورا ، هفتمین مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا، در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.

  • سربازِ گمنام

دیدار فرمانده سپاه کربلا با خانواده شهید عباس مهدوی یخکشی

فرمانده سپاه کربلا مازندران دقایقی پیش با خانواده شهید عباس مهدوی یخکشی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی حوزه 01 عاشورا بهشهر، فرمانده سپاه کربلا مازندران بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد آقا بهشهر، با حضور در منزل شهید مهدوی یخکشی علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده مسئلت کرد.

سردار شاهچراغی، فرمانده سپاه کربلا مازندران در این دیدار گفت: در این ۱۴۰۰ سال که از ظهور اسلام می‌گذرد اسلام به این شکل گسترش پیدا نکرده بود و اینها همه به برکت انقلاب اسلامی است.

  • سربازِ گمنام

حصر آبادان چگونه شکسته شد؟

در مهر ماه ۵۹ ارتش متجاوز عراق با عبور از رود کارون موفق شد که نیروهای خود را برای تسخیر شهر آبادان به شرق کارون اعزام و جاده ارتباطی آبادان به ماهشهر و اهواز را قطع کند و آبادان را محاصره نماید. در مهر ماه ۶۰ با برگزاری عملیات ثامن الائمه، حصر شهر آبادان شکسته شد.

...
این روزها، روزهاى شکسته شدن حصر آبادان است. حادثه‌ى عجیبى بود. آن روزهایى که دشمن از کارون عبور مى‌کرد و مقدمات حصر آبادان را فراهم مى‌نمود، روزهاى عجیبى بود. آن وقت من غالباً در اهواز بودم.

  • سربازِ گمنام