حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

هدف ملت ایران در انتخابات 92 انتخاب فردی مومن، انقلابی با عزم و همت جهادی است

رهبر انقلاب امروز در دیدار با جمعی از اقشار مختلف مردم بیان داشتند: انتخاب فردی مومن، انقلابی با عزم و همت جهادی به ریاست جمهوری یکی از عوامل تحقق هدف مردم ایران در انتخابات 92 است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه ۰۱ عاشورا ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، با توصیه به آحاد ملت بخصوص جوانان برای بهره گیری از ظرفیت عمیق و انسان‌ساز ماه معطر رجب، انتخابات ۲۴ خرداد را آزمون افتخارآمیز دیگری برای ملت ایران دانستند و با تبیین «اهداف متضاد ملت و دشمنان ملت در این انتخابات» تأکید کردند

بقیه متن در ادامه مطلب  

  • سربازِ گمنام
نهضت روشنگری

همایش ابلاغ برنامه های سال 92 پایگاههای مقاومت، اعضای شورا و سرحلقه های صالحین در راستای نهضت روشنگری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بهشهر، در این همایش حجت الاسلام نوذری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهشهر با اشاره به انتخابات و اهمیت آن اظهار داشت:در این زمان حساس نباید از هیچ کوششی دریغ ورزیم و شبانه روز فعالیت کنیم تا حماسه ی بزرگ در این انتخابات رقم بزنیم .

وی افزود: همیشه مستکبران در مقابل عدالت خواهان قرار دارند و سر جنگ دارند بویژه در این زمان حساس استکبار جهانی غرب شیطان بزرگ آمریکا مقابل انقلاب اسلامی با تمام ترفندها قد علم کرده است.

 بقیه متن در ادامه مطلب

  • سربازِ گمنام
به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام هادی(ع)؛

امام هادی (ع) و جریان های انحرافی

یکی از وقایع برجسته در زمان امام هادی پدیدار شدن یا قدرت گرفتن گروه های انحرافی بود؛ که ایشان با قدرت در مقابل این گروه ها و مبانی تفکری ایستادند و با هدایت حکیمانه شان ذات پلید این گروه ها را برای مردم آشکار کردند.

به گزارش حوزه ۰۱ عاشورا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خط امید، چند شب پیش در محضر بزرگی نشسته بودم ایشان در مورد امام هادی سخنان جالبی گفت. گفت که یکی از وقایع برجسته در زمان امام هادی پدیدار شدن یا قدرت گرفتن گروه های انحرافی بود؛که ایشان با قدرت در مقابل این گروه ها و مبانی تفکری ایستادند و با هدایت حکیمانه شان ذات پلید این گروه ها را برای مردم آشکار کردند.

بقیه متن در ادامه مطلب

  • سربازِ گمنام

*معاونت فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج ۰۱ عاشورا*

  • سربازِ گمنام
ما «دفاع مقدس» داریم نه چیزی به نام «تقدس» جنگ

اولین نشست «هم اندیشی بررسی وضعیت تئاتر مقاومت» با حضور جواد جباری مدیرعامل بنیاد روایت، حسین مسافرآستانه دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت، حفیظ‌الله رفیعی رئیس انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و جمعی از هنرمندان و دست‌اندرکاران تئاتر مقاومت روز سه‌شنبه۱۷ اردیبهشت ماه در محل تالار اسوه برگزار شد.

 به گزارش حوزه ۰۱ عاشورا به نقل از «جوان»، در ابتدای این مراسم حسین مسافر آستانه، دبیر چهاردهمین جشنواره ملی «تئاتر مقاومت» با بیان آنکه این رخداد نمایشی بعد از طی فراز و فرودهای زیاد و وقفه‌ای چندساله بار دیگر از سوی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد روایت در مرحله سیزدهمین دوره‌اش احیا شد، گفت: در شکل جدید برگزاری این رخداد نوع نگاه به تولید آثار با موضوعاتی فراتر از دفاع مقدس مدنظر مسئولان قرار گرفت و در گام چهاردهم این جشنواره نیز سعی می‌کنیم تغییرات عمل شده در دور قبل را با جدیت بیشتری پیگیری کنیم.

 بقیه متن در ادامه مطلب

  • سربازِ گمنام

توصیه‌های انتخاباتی رهبر معظم انقلاب به شورای نگهبان

فردا شنبه مهلت ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم به پایان می‌رسد و بررسی صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان آغاز می‌شود. با توجه به اهمیت وظیفه‌ی این شورا در این برهه‌ی زمانی، پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای KHAMENEI.IR گزیده‌ای از توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی به شورای نگهبان را در صفحه‌ی ویژه‌ی انتخابات منتشر می‌کند.

پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای "KHAMENEI.IR" گزیده‌ای از توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی به شورای نگهبان را در صفحه‌ ویژه‌انتخابات خود منتشر کرد.

فردا شنبه مهلت ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم به پایان می‌رسد و بررسی صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان آغاز می‌شود. با توجه به اهمیت وظیفه‌ی این شورا در این برهه‌ی زمانی، پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای KHAMENEI.IR گزیده‌ای از توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی به شورای نگهبان را در صفحه‌ی ویژه‌ی انتخابات منتشر می‌کند.

بقیه متن در ادامه مطلب

  • سربازِ گمنام
بیانات در دیدار دست اندرکاران برگزارى انتخابات

دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بسماللّهالرّحمنالرّحیم

خوشامد عرض میکنم به همهى برادران و خواهران عزیز؛ امانتداران امانت بزرگ و ارزشمند ملى و اسلامى. هر کدام که در هر بخشى از این مجموعهى بزرگ قرار دارید، به نوبهى خود، کار مهم، اساسى، مؤثر، باارزش و انشاءاللّه ماندگارى را بر عهده خواهید داشت و عمل خواهید کرد؛ چه شوراى محترم نگهبان و مجموعهى نظارتىِ مرتبط با این شورا، چه وزارت محترم کشور و مجموعههاى مردمى و دولتىِ عظیمى که وابستهى به این تشکیلات هستند، چه مسئولان حفظ فضاى امن و سالم انتخاباتى؛ مثل نیروى انتظامى و دیگران.

بقیه متن در ادامه مطلب

  • سربازِ گمنام
بازدید رهبر فرزانه انقلاب از نمایشگاه کتاب تهران 


 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، صبح امروز با حضور در مصلای امام خمینی (ره) بازدید خود را از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز کردند.

 به گزارش حوزه ۰۱ به نقل از بسیج نیوز، رهبر فرزانه انقلاب، پیش از ظهر امروز با حضور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در حالی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بعضی مدیران معاونت فرهنگی وزارت ارشاد ایشان را همراهی می‌کردند از برخی سالن‌ها و بخش‌های بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دیدن کرده و با تنی چند از مسئولان حوزه نشر، متصدیان غرفه‌ها و مدیران بخش‌های گوناگون نمایشگاه کتاب به گفتگو پرداختند.

 بقیه متن در ادامه مطلب

  • سربازِ گمنام
بسیجیان، مهمترین عنصر خلق حماسه اقتصادی در کشور هستند

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: دست یابی به استقلال اقتصادی تنها با استفاده از توان و تولیدات داخلی و البته بکارگیری نیروهای جوان، مبتکر و خلاق محقق می شود.

 حجت الاسلام والمسلمین "محمدرضا تویسرکانی" بااشاره به نامگذاری امسال با عنوان "حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی" اظهار داشت: مردم باید از این مساله آگاه باشند که رهبر معظم انقلاب، اقتصاد را بزرگترین چالش در موضوعات داخلی و بین المللی می‌دانند.

بقیه متن در ادامه مطلب

  • سربازِ گمنام

۲۰ توصیه‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رسانه‌ها در فضای انتخابات

«رسانه‌های الکترونیکی و اینترنتی متأسفانه موجب شده‌اند که افراد بی‌محابا علیه یکدیگر حرف بزنند، بد بگویند. باید از طرف مسوولین کشور برای این هم یک جوری تدبیر بشود.

ولی عمده این است که خود ما مردم، خودمان را مقید کنیم به اخلاق اسلامی؛ خودمان را مقید کنیم به قانون... واقعاً یکی از چیزهایی که ما همه‌مان باید توجه کنیم، به مردم هم باید بگوییم، یاد بدهیم که توجه بکنند این است که به صرف توهم این‌که حالا این کار مصلحت دارد، دست‌شان را، یا قلم‌شان را، یا وبلاگ‌شان را آزاد نکنند که هرچه به دهن‌شان آمد، آن را بگویند.»

بقیعه متن در ادامه مطلب

  • سربازِ گمنام