حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

۲۲ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

اشتباه در جهت‌گیری تلاش‌های مضاعف را از مقصد دور می‌کند/ نباید با اخم دشمن متزلزل شد
مقام معظم رهبری تحویل مسئولیت‌های اجرایی را فرصتی مبارک برای استمرار جهت گیری‌های حضرت امام خمینی (رض) در مسائل مختلف کشور خواندند و تأکید کردند: مسئله اقتصاد و ادامه پیشرفت‌های علمی، باید در اولویت کار همه مسئولان قرار داشته باشد.

  به گزارش حوزه 01 عاشورا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب عصر امروز (یکشنبه) در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام، تحویل مسئولیتهای اجرایی را فرصتی مبارک برای استمرار جهت گیریهای حضرت امام خمینی (رض) در مسائل مختلف کشور خواندند و با تبیین واقعیات تاریخی و کنونی کشور تأکید کردند: مسئله اقتصاد و ادامه پیشرفتهای علمی، باید در اولویت کار همه مسئولان قرار داشته باشد.

  • سربازِ گمنام

8 میلیون نفر از اقشار آسیب‌پذیر بیمه نیستند

به رغم وجود 25 نوع بیمه رنگارنگ در کشور، ‌هنوز هم حدود 10 درصد از افراد جامعه ما یعنی چیزی حدود 8 تا 10 میلیون نفر از دهک‌های پایین (آسیب‌پذیرها و محرومین) جمعیت بیمه نیستند و در صورت بیماری ناگزیرند صفر تا صد تمام هزینه‌ها را از جیب بپردازند.

رئیس منتخب سازمان نظام پزشکی با اشاره به این آمار نداشتن پوشش بیمه‌ای برای بخش قابل توجهی از جمعیت جامعه را مصداقی از بی‌عدالتی در سلامت عنوان کرد. این در حالی است که مطابق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تمامی افراد یک جامعه حق دارند از خدمات اجتماعی و درمانی برخوردار باشند و برقراری این حق وظیفه‌ای بر دوش دولت‌ها است.

  • سربازِ گمنام
تعامل سپاه با دولت یازدهم چگونه خواهد بود؟
سردار شریف گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند همه باید به این دولت کمک کنند و سپاه در این موضوع پیش قدم است و برخلاف آنچه معاندان‌درصدد القای آن هستند، سپاه مصمم است به‌طور همه‌جانبه در چارچوب قوانین به دولت کمک کند.

به گزارش حوزه 01 عاشورا به نقل از سرویس سیاسی سپاه پاسداران یکی از نهادهای قدرتمند و تعیین‌کننده در ایران پس از پیروزی انقلاب، تاکنون بوده است که وظیفه اصلی آن «حراست از انقلاب و دستاوردهای آن» تعریف شده است. در خصوص تعامل سپاه با دولت‌های بعد از انقلاب با سردار «رمضان شریف» همرزم سردار سپاه قدس (قاسم سلیمانی) که بیشتر دوران فعالیتش را با رسانه‌ها و خبرنگاران سپری کرده است گفت‌وگو کردیم. سردارشریف، پنج، شش سالی هست که سمت سخنگویی و مدیرکلی روابط عمومی سپاه را بر عهده دارد و توانسته میان حوزه فعالیتش با رسانه‌ها ارتباط و هماهنگی خوبی برقرار کند.

  • سربازِ گمنام

دارد زمان آمدنت دیر می شود..........

یکی که شاعر بود گفت : ((دارد زمان آمدنت دیر می شود))

به خود لرزیدم و گفتم : آری دارد دیر می شود . ساعت از وقت انسانیت گذشته بود و هوا پرتلاطم تر از رگبار آدمی بود. خون بود که خون را می شست. در افق خیره شدم . هنوز ایستاده ام خیره ، اما خبری نیست .

دوستانم که یکی یکی داشتند می رفتند می گفتم چند نفری خواهند ماند. چندی گذشت و کسی نماند.

  • سربازِ گمنام

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن

«ماه رمضان ، بهار خود سازی انسان و انس با خداست»

 مقام معظم رهبری

ای عروس ماه های خدا! خوش آمدی

آرامشت را بر قامت شهر پوشاندی و خورشید «اذان» گفت ، ستاره ها سجاده نیاز پهن کردو اند و پشت (ماه) به نماز جماعت ایستاده اند ابرها تکبیر می گویند و باد دعا می خواند دریا ذکر می گوید و کوه به رکوع رفته است .

  • سربازِ گمنام

اندیشه‌های دانشجویی در محضر رهبر انقلاب میهمان می‌شوند 

بر خلاف تأکید مقام معظم رهبری بسیاری از مسئولان دعوت دانشجویان را برای حضور در جمع‌های دانشجویی پاسخ ندادند. علاوه بر این بر خلاف سفارش آقا جنبش دانشجویی این سال‌ها آرمان‌گرایی را فقط در سیاست می‌بیند و سیاست‌زده شده است در حالی که آرمان‌گرایی در اخلاق و علم هم مطالبه مقام معظم رهبری از دانشجویان است

 

 امسال در آستانه دیدار ماه رمضان دانشجویان با مقام‌معظم رهبری که قرار معهود نانوشته‌ای است، دانشجویان خود را برای حضور در این دیدار و بیان نظرات و دیدگاه‌های خود به صورت رودررو و بی‌پرده آماده می‌کنند.

 چند سالی است که قرار نانوشته‌ای میان دانشجویان و مقام معظم رهبری برای دیدار در ماه رمضان گذاشته شده که دانشجویان یک سال خود را برای آن آماده می‌کنند. امروز که به این دیدار نزدیک می‌شویم دانشجویان حرف‌ها و دغدغه‌های یک سال مانده خود را جمع می‌کنند که با مقتدای خود در میان بگذارند. در این رابطه «جوان» بخشی از این مطالبات و نظرات دانشجویان را جویا شده و در گفت‌وگو با تعدادی از دانشجویان ارزیابی آنها را از اجرایی شدن موضوعات مطرح شده در جلسه سال گذشته پرسیده است

 

 

 

  • سربازِ گمنام

صدای پای علی(ع) از کوچه ‏های کوفه می آید

رمضان برای دل های گرفته ما چراغ فطر را خواهد افروخت و خانه های گلی ما را در کوچه پرشکوه بنی هاشم ثبت خواهد کرد.

 

به گزارش حوزه ۰۱ عاشورا به نقل از  خط امید، ماه رمضان بشارتی است بر تمامی مسلمانان که خبر از گشایش درهای فردوس برین می دهد و مژده ضیافت الهی است بر آنان که: بیایید با درک لحظه لحظه نورانی آن توفیق «میهمان خدا» بودن را داشته باشید و در مسیر عزت و سعادت و کمال از زلال چشمه انواز الهی دل و جان بشویید.

رمضان ماه نیایش است، رمضان دست ما را به دامن خورشید خواهد رساند و برای دل های گرفته ما چراغ فطر را خواهد افروخت و خانه های گلی ما را در کوچه پرشکوه بنی هاشم ثبت خواهد کرد، رمضان یتیمان عشق را به سفره نور و نوازش فرا خواهد خواند.

  • سربازِ گمنام

حضور مقتدرانه و پرشور و با نشاط انتخابات 92

فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج 01 عاشورا جناب سروان ولی زاده بیان کردند

حضور مقتدرانه ، پرشور و با نشاط و هوشمندانه ، خیره کننده و مشارکت حداکثری ملت ولایتمدار ایران در جشن مردم سالاری دینی و انتخابات 24 خرداد 92 :

1-خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری و اثباط وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی

  • سربازِ گمنام
هلال ماه رمضان سه‌شنبه قابل رؤیت است

مدیر مرکز مطالعات و پژوهش های فلکی و نجومی گفت: بر اساس محاسبات انجام شده امکان مشاهده هلال ماه رمضان در روز سه شنبه وجود دارد.

محمدصالح نجف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به احتمال رؤیت هلال ماه رمضان اظهار کرد: بر اساس محاسباتی که توسط مرکز مطالعات و پژوهش‌های فلکی نجومی انجام شده هلال ماه رمضان روز سه‌شنبه قابل رؤیت بوده ولی هلال روشن و بزرگ نیست.

  • سربازِ گمنام
سوءاستفاده میلیاردی ۱۳ جایگاه‌ سوخت از کارت‌های سوخته بنزین

یک مقام آگاه از کشف یک شبکه پیچیده سوءاستفاده از کارت‌های سوخته سهمیه‌بندی سوخت در تهران خبر داد و گفت: ۱۳ جایگاه توزیع سوخت در این امر دخیل بوده‌اند و مجموع سوءاستفاده آنها به ۱۲ میلیارد تومان بالغ می‌شود.

یک منبع آگاه در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با فارس از کشف یک شبکه سوءاستفاده از کارت‌های سوخت خبر داد و گفت: این شبکه کارت‌های سوخت سوخته شده را از طریق یک عملیات پیچیده فنی بازیابی کرده و با همدستی تعدادی از جایگاه‌های سوخت تهران به صورت غیر مجاز سوخت را از شبکه توزیع سوخت خارج می‌کردند.

  • سربازِ گمنام