حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

در حاشیه نشست خبری سردار نقدی به مناسبت هفته بسیج
سومین آلبوم موسیقی نماهنگ‌های محرم بسیج صداوسیما رونمایی شد
سومین آلبوم موسیقی نماهنگ‌های محرم و کتاب دور عاشقان با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین رونمایی شد.

به گزارش حوزه 01 عاشورا نقل از خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری بسیج، در حاشیه نشست خبری سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت هفته بسیج، سومین آلبوم موسیقی نماهنگ‌های محرم با عنوان «فرهنگ عاشورا» و کتاب «دور عاشقان» شعر عاشورایی که به همت بسیج سازمان صداوسیما تهیه شده است، توسط سردار نقدی رونمایی شد.

  • سربازِ گمنام

آیت‌الله مکارم شیرازی:
مسلمانان در شرایط هجوم بی‌رحمانه استکبار، گرد قرآن جمع شوند

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی گفت: در این اوضاع که مسلمانان در برابر هجوم بی‌رحمانه دشمنان به اتحاد و همبستگی احتیاج دارند بهترین راه این است که همگی گرد قرآن جمع شوند.

به گزارش حوزه 01 عاشورا نقل از  خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله العظمی مکارم شیرازی، به مناسبت برگزاری نهمین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم، ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون کشور در استان قم پیامی صادر کرد.

  • سربازِ گمنام

سرلشکر جعفری در جمع خبرنگاران‌:
آمریکایی‌ها بیش از هر کشوری از حمله به ایران وحشت دارند/ آمادگی کنونی نیروهای مسلح قابل قیاس با زمان جنگ نیست 

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها نمی‌دانند که ما می‌دانیم آنها از حمله به ایران بیش از هر کشوری وحشت دارند، گفت:‌ آمادگی کنونی نیرو‌های مسلح قابل قیاس با زمان جنگ نیست.

به گزارش حوزه 01 عاشورا نقل از خبرگزاری تسنیم از سوسنگرد، سرلشکر محمدعلی جعفری دقایقی پیش حاشیه آئین گرامیداشت شکست حصر سوسنگرد که در این شهرستان با حضور جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس انسجام و آمادگی نیروهای مردمی پشت سر مقام معظم رهبری برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حاکم بود و امروز هم با عمق بیشتر و توسعه یافته‌تر وجود دارد، اظهار کرد: امروز آمادگی نیروهای مسلح قابل قیاس با زمان جنگ نیست.

  • سربازِ گمنام

رهبر معظم انقلاب در دیدار با هزاران نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان:
 به مذاکره خوشبین نیستم ولی باذن‌الله از این مذاکرات ضرری هم نمی‌کنیم/ هیچکس نباید مجموعه مذاکره‌کنندگان ما را سازشکار بداند

رهبر معظم انقلاب فرمودند: همانطور که در مشهد هم گفتم، به مذاکره خوشبین نیستم ولی باذن الله از این مذاکرات ضرری هم نمی‌کنیم و این تجربه، ظرفیت فکری ملت ما را بالا خواهد برد.

به گزارش حوزه 01 عاشورا نقل از باشگاه خبرنگاران حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان، با بیان تحلیلی مهم از ریشه های دشمنی استکبار با ملت ایران ضمن اعلام حمایت جدی و محکم از مسئولان پرتلاش مذاکرات جاری تأکید کردند: سوابق عملکرد امریکا نشان می دهد

  • سربازِ گمنام
تیم فوتسال بسیج بهشهر نائب قهرمان مسابقات بسیج استان شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه 01 عاشورا، مسابقات قهرمانی فوتسال بسیج توسط
مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا استان مازندران در رده نوجوانان و در دو گروه
شرق و غرب برگزار گردید.

مسابقات قهرمانی بسیج استان با حضور ده تیم از شهرهای استان در دو گروه
به صورت متمرکز در ساری برگزار شد.

  • سربازِ گمنام