حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

۲۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

کتابخانه‌ها را از خواب زمستانی بیدار کنید

وقتی علی جنتی به عنوان وزیر پیشنهادی حسن روحانی برای تصدی وزارت ارشاد معرفی گردید، معلوم شد خیلی نمی‌توان روی گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌ها حساب کرد چراکه تا یکی دو هفته پیش از مطرح شدن نام جنتی به عنوان گزینه رئیس‌جمهور جدید در صحن مجلس، هیچ رسانه‌ای از او یاد نکرده بود.

احمد محمدتبریزی| حالا بعد از تمام آن پیشگویی‌ها نمایندگان مجلس پس از چهار روز جلسه و توضیح رأی اعتماد را به جنتی دادند و کلید ساختمان بهارستان وزارت ارشاد را به او سپردند.

  • سربازِ گمنام

جامعیت امام‌زمان(عج) عامل گرایش ما به تشیع بود

زمانی نه چندان دور حضرت امام(ره)‌ گفته بود انقلاب ما انفجار نور است که بحق هم چنین بود زیرا تشعشعات آن انفجار نورانی، امروز جای‌جای گیتی خاکی را روشن کرده به‌گونه‌ای که شناسایی تشنگان حقیقت اسلام آسان‌تر شده است.

اسماء معتمدی |  زمانی نه چندان دور حضرت امام(ره)‌ گفته بود انقلاب ما انفجار نور است که بحق هم چنین بود زیرا تشعشعات آن انفجار نورانی، امروز جای‌جای گیتی خاکی را روشن کرده به‌گونه‌ای که شناسایی تشنگان حقیقت اسلام آسان‌تر شده است. تنیا گای‌ست و الکساندر لو زوجی آلمانی هستند که ۱۴سال قبل

  • سربازِ گمنام
اعضای باند سرقت در بهشهر منهدم شد

فرمانده انتظامی بهشهر گفت: باند بزرگ سرقت در بهشهر منهدم شد.

به گزارش حوزه 01 عاشورا به نقل از خط امید بهشهر ، نور الله ملکی اظهار کرد: در راستای مقابله با سرقت طرح گشت های هدفمند با هدف برقراری نظم، امنیت و آرامش در دستور کار واحد های انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری۱۱ این فرماندهی حین گشت زنی به دونفر در حال تردد اطراف یک ساختمان نیمه کاره مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر اظهار کرد: در بازرسی بدنی از این افراد مقادیری کابل سیم برق کشف و ضبط شد

  • سربازِ گمنام
سپاه اظهارات زنگنه را تکذیب کرد

مسئول روابط‌عمومی سپاه اظهارات وزیر پیشنهادی نفت در خصوص وابستگی شرکت اورینتال کیش به مجموعه‌های سپاه را قویاً تکذیب کرد.

به گزارش حوزه 01 عاشورا به نقل از بلاغ،به دنبال اظهارات بیژن زنگنه وزیر پیشنهادی نفت در صحن علنی مجلس مبنی بر اینکه شرکت اورینتال کیش وابسته به یکی از مجموعه‌های سپاه بوده، سردار رمضان‌شریف مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در دوره‌ای که زنگنه وزیر نفت بوده مجموعه قرارگاه سازندگی سپاه هیچ ورودی در حوزه نفت و گاز نداشته است.

وی تأکید کرد: لذا هرگونه انتصاب شرکت مذکور به قرارگاه سازندگی سپاه و وابستگی آن به سپاه قویاً تکذیب می‌شود.


  • سربازِ گمنام

رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید سعید فطر:

مذاکرات سازش نتیجه‌ای جز پایمال شدن حقوق فلسطینی‌ها نخواهد داشت/خشنودی صهیونیست‌ها از اوضاع ناگوار کشورهای اسلامی درگیر اختلافات

رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های امروز نماز عید سعید فطر با اشاره به از سرگیری مذاکرات دولت خودگران و صهیونیست‌ها فرمودند: یقینا این گفتگوها مانند مذاکرات قبلی جز پایمال شدن حقوق فلسطینی ها و تشویق متجاوز به سرکوب و جنایت بیشتر، نتیجه‌ای نخواهد داشت.


  • سربازِ گمنام

  • سربازِ گمنام

اعمال شب عید فطر/ پاداش روزه داری رمضان چیست؟عید فطر به عنوان یکی از روزهای ویژه در دین اسلام به شمار می رود و مسلمانان پس از یک ماه روزه داری در ماه مبارک رمضان، اولین روز ماه شوال را به عنوان عید فطر جشن گرفته و نماز به پاداشته و زکات این روز را به شکرانه یک ماه توفیق عبادت و روزه داری پرداخت می کنند.

 گزارش حوزه 01 عاشورا به نقل از خبرگزاری مهر: رسول گرامی اسلام(ص) در حدیثی طولانی پس از اشاره به عظمت ماه مبارک رمضان و ارزشهای فراوان آن، عید فطر را زمان عطاء پاداش الهی به بندگان توصیف کرده و می فرماید: فرشتگان [در این شب] در کوی و برزن فریاد می زنند: ای بندگان خدا برای گرفتن پاداش های بزرگ بسوی محل برگزاری نماز حرکت کنید، خداوند به فرشتگان می فرماید: شاهد باشید که پاداش روزه ماه مبارک رمضان و مناجات شبانه بندگانم را رضایت خویش و آمرزش قرار دادم.

  • سربازِ گمنام
با موافقت رهبر معظم انقلاب صورت گرفت:

عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان دادگاهها به مناسبت عید فطر

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بنا به درخواست آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه به مناسبت عید سعید فطر با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان محاکم عمومی، انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح سراسر کشور موافقت کردند.

گزارش حوزه 01 عاشورا به نقل از خبرگزاری مهر، متن نامه آیت الله آملی لاریجانی و پاسخ مقام معظم رهبری به این شرح است:

  • سربازِ گمنام

اغفال زنان و دختران به بهانه ازدواج

مرد تبهکار که با فریب زنان و دختران به بهانه ازدواج و یا تهیه وام پول و طلاهای آنها را سرقت می کرد، هنگام فریب آخرین طعمه شناسایی و دستگیر شد.

گزارش حوزه 01 عاشورا به نقل از خبرگزاری مهر: 30 اردیبهشت امسال زن جوانی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش به مأموران اعلام کرد از سوی فردی به نام "علیرضا" به بهانه تهیه وام مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کلاهبرداری" و به دستور شعبه یکم بازپرسی دادسرای ناحیه یک تهران، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

  • سربازِ گمنام
خداحافظ! ماه رهایی از هرچه تعلق ،هر چه گناه

شگفتا ! کدام دشت تشنه ای است که از فراق ابرهای باران زا دلتنگ و ملول نگردد و قلب پهناورش از حسرت نگدازد؟

به گزارش حوزه 01 عاشورا به نقل از بلاغ،توبه گل انداخته بود،مجلس گرم شده بود،چشمه ها بکر دعا از اعماق نفوس عاشقان می جوشید و به فراز قلّه های نیاز تا بلندترین لایه های آسمان تقرب فوران می کرد و چون ستاره های نورانی رحمت برسینه زلال مطیعین می بارید، رمضان با طلوع فجرصادق چون سیل پر آبی از دامنه های آفریش فرو می غلتید  و لبهای سوخته کویر عصیان را با موجهای بلند و مرطوب غفران تر و تازه می کرد.

  • سربازِ گمنام