حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

۱۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

هویت ملی, تجربه ملت ایران

کارنامه‌ى سپاه در این سى و چند سال، یک کارنامه‌ى درخشان است؛ این کلمه را به عنوان یک کلمه‌ى متعارف و معمول و جارى‌شونده‌ى بر زبان در خیلى جاها عرض نمیکنم، واقع قضیّه این است.

کارنامه‌ى سپاه در این مدّت در واقع نمایشگر تجربه‌ى یک ملّت است؛ یعنى اعماق شخصیّت و هویّت ملّت ایران را میتوان در این کارنامه مشاهده کرد؛ چون سپاه با ایمان و عقیده وارد میدان شد.

 میدانِ چه؟ میدان «مجاهدت و مقاومت».

  • سربازِ گمنام
نرمش قهرمانانه, مذاکره با آمریکا

به گزارش روابط عمومی حوزه 01 عاشورا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری :

هیچ کس در چشم این دشمنان منفورتر از چهره‌ى درخشان و آفتاب فروزان امام بزرگوار ما نبود؛ برایش احترام قائل بودند، امّا از ته دل دشمنش بودند؛ به‌خاطر اینکه ایستاده بود، به‌خاطر اینکه امام با دو خصوصیّت بى‌نظیر «بصیرت کامل» و «قاطعیّت تمام» - هم خوب میدید و درست میفهمید، هم قاطع مى‌ایستاد - سدّى بود در مقابل پیشرفت اینها و در مقابل ناخن زدن و نیش زدن و ضربه زدن اینها؛ لذا با او دشمن بودند.


  • سربازِ گمنام

جلسه هفته دفاع مقدس حوزه 01 عاشورا تشکیل شد 

همزمان با نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامی داشت این هفته در دفتر فرماندهی حوزه 01 عاشورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه 01 عاشورا بهشهر، در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس، ضمن تبریک فرارسیدن هفته کرامت و ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، بر ضرورت ترویج فرهنگ  بسیجی و دفاع از انقلاب و آرمان های امام (ره) و شهدا، تأکید کرد وگفت: باید کاری کنیم که اثرات و برکات دوران 8 سال دفاع مقدس برای نسل جوان ما بیشتر روشن شود و جوانان ما درجریان اتفاقات این دوران قرار گیرند.

  • سربازِ گمنام

به همت حوزه مقاومت بسیج 01 عاشورا سپاه ناحیه بهشهر؛

پیاده روی شبانه و تمرینات رزمی بسیجیان پایگاه میرزا کوچک در بهشهر برگزار شد.  

پیاده روی شبانه و تمرینات رزمی بسیجیان پایگاه محور به همت حوزه مقاومت بسیج 01 عاشورا بهشهر، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه 01 عاشورا بهشهر، فراخوانی و پیاده روی شبانه بسیجیان پایگاه میرزا کوچک خان گرجی محله بهشهر، انجام شد.

  • سربازِ گمنام

نتایج کنکور سراسری اعلام شد / آمار پذیرش در دوره های مختلف 

نتایج نهایی پذیرش در آزمون سراسری سال 1392 امروز اعلام شد و داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور از کارنامه آزمون خود مطلع شوند.

به گزارش حوزه 01 عاشورا به نقل از خبرگزاری مهر، اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مراکز آموزشی دانشگاه پیام‌نور، پردیس‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، موسسات آموزش‌عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی مجازی و بین‌الملل دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور و اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی برای موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی و دانشگاه پیام‌نور در آزمون سراسری درسال تحصیلی 93-1392 که گزینش آنها به روش متمرکز صورت گرفته است اعلام شده است.

  • سربازِ گمنام

آن تشیعی که بخواهد از لندن و آمریکا تبلیغ شود به درد شیعه نمی‌خورد/ حج مایه اقتدار امت اسلامی است

رهبر معظم انقلاب فرمودند: آن تشیعی که با هدف دامن زدن به اختلافات، از رسانه هایی که در لندن و امریکا هستند، تبلیغ می شود، در مسیر شیعه واقعی نیست.

به گزارش حوزه 01عاشورا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار کارگزاران حج امسال، حج را مایه اقتدار سیاسی، فرهنگی و معنوی جامعه اسلامی دانستند و با اشاره به شرایط کنونی جهان اسلام و منطقه و تلاش بدخواهان برای ایجاد درگیری میان مسلمانان به بهانه اختلاف های مذهبی و همچنین تهدیدها و آتش افروزی های سلطه گران گفتند: امیدواریم رویکرد جدید امریکا در قبال سوریه، جدی و بدور از فریب، و برگشت واقعی از رویکرد خودسرانه و غلط چند هفته اخیر باشد.

  • سربازِ گمنام

شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) تسلیت باد.

واحد فرهنگی اجتماعی حوزه 01 عاشورا

  • سربازِ گمنام

چهل حدیث ازدواج

1- تاثیر ازدواج 

قال رسول الله صلى الله علیه و آله و سلم:

اذا تزوج الرجل احرز نصف دینه. 

پیامبر خدا صلى الله علیه و آله و سلم فرمود:

کسى که ازدواج کند، نصف دینش را حفظ کرده است. 

مستدرک الوسائل، ج ۱۴، ص ۱۵۴٫

۲ ازدواج در هنگام تنگدستى

  • سربازِ گمنام

رهبر معظم انقلاب در نخستین دیدار هیئت دولت یازدهم:
 آتش‌افروزی امریکا درسوریه جرقه در انبار باروت است

اقتصاد و علم را در اولویت قرار دهید و با مهار تورم، تأمین نیازهای اساسی مردم، رونق تولید و ایجاد تحرک و آرامش در عرصه اقتصادی، امید مردم به آینده را استمرار و افزایش دهید.

به گزارش "حوزه 01 عاشورا"حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در اولین دیدار هیئت دولت یازدهم، با قدردانی از هماهنگی دولت و مجلس برای آغاز به کار سریع دولت جدید

  • سربازِ گمنام

دستگیری باند ۴ نفره سارقان دربهشهر

دستگیری باند چهار نفره سارقان در بهشهر و دستگیری عضو اصلی باند سارقان خودرو در قائم شهر، بخشی از اخبار نیروی انتظامی مازندران است.

به گزارش حوزه 01 عاشورا نقل از سایت خط امید بهشهر ، اعضای باند 4 نفره سارقان خودرو و منازل با بیش از10  فقره سرقت از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بهشهر شناسایی و دستگیر شدند.

  • سربازِ گمنام