حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۱ ثبت شده است

واحد فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج ۰۱ عاشورا

  • سربازِ گمنام

 نشریه بنام پلاک آسمانی توسط واحد فرهنگی اجتماعی حوزه ۰۱ عاشورا تهیه شده

 

  • سربازِ گمنام

کمک رسانی اعضای پایگاههای تابعه حوزه ۰۱ عاشورا به مردم سیل زده شهرستان بهشهر

 

  • سربازِ گمنام
مراسم یادواره شهدای پایگاه امام خامنه ای حوزه مقاومت بسیج ۰۱ عاشورا

سخنران یادواره : حجت السلام والمسلمین گواهی (نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله )

مداح : حاج علی اکبری (از قائمشهر)

با حضور بسیجیان و پاسداران و خانواده معظم شهداء ، جانبازان ، ایثارگران برگزار شد.

  • سربازِ گمنام

واحد فرهنگی سایبری حوزه ۰۱ عاشورا

  • سربازِ گمنام

  • سربازِ گمنام

 معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

توزیع 700 جلد کتاب درسی بین دانش آموزان سیل زده بهشهر

 

این تعداد کتاب بین 68 دانش آموز توزیع شد و در صورت اینکه دانش آموز دیگری در جریان این اتفاق کتب درسی خود را از دست داده می تواند با مراجعه به آموزش و پرورش شهرستان کتاب های درسی جدید را تحویل بگیرد.

به گزارش خبرنگار خط امید به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران: منیره موحدی با بیان اینکه  سیل اخیر شهرستان بهشهر که آسیب جدی به برخی منازل زده و همچنین یک

  • سربازِ گمنام
پیرترین بسیجی حوزه 01 عاشورا درگذشت 
 کهن سال ترین بسیجی حوزه مقاومت بسیج 01 عاشورا شهرستان بهشهر در سن 113 سالگی دارفانی ر ا وداع گفته به دیدار معبودش شتافت.

 

 به گزارش روابط عمومی حوزه ۰۱ عاشورا ، باقر گنجعلی فرزند هاشم از بسیجیان فعال پایگاه شهید قدوسی قائم در سال 1278 متولد شد و بر اثر بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

 مرحوم گنجعلی بعنوان کهن سال ترین بسیجی حوزه 01 عاشورا محسوب می شد و از مداحان اهل بیت و از مؤذنین مسجد محل بود.

 گفتنی است نامبرده دارای 15 سال عضویت فعال در بسیج و در اکثر اوقات در برنامه های بسیج و نماز جماعت حضور چشمگیر داشته است.

 لازم به ذکر استمرحوم گنجعلی در مسابقات اذان حوزه 01 عاشورا در سال های گذشته رتبه نخست را کسب نموده و از سوی حوزه 01و از دستان مبارک آیت ا... جباری امام جمعه محترم شهرستان بهشهر لوح تقدیر دریافت نمودند.

  • سربازِ گمنام
امدادرسانی به سیل زدگان شهرستان بهشهر
رزمایش امداد و نجات دسته های واکنش سریع بیت المقدس در قالب امدادرسانی به سیل زدگان بهشهر برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی حوزه ۰۱ عاشورا ،پاسدار علی اکبر ولی زاده فرمانده حوزه 01 عاشورا اظهار داشت: با توجه به وقوع سیل در چندین نقطه از شهرستان بهشهر رزمایش امداد و نجات در قالب فراخوان دسته های واکنش سریع جهت امدادرسانی به مردم سیل زده اجرا گردید.

وی در ادامه افزود: در همین راستا اقداماتی نظیر بازدید از نقاط آسیب دیده حوزه استحفاظی از همان اوایل وقوع سیل، برگزاری جلسه ستاد بحران حوادث غیرمترقبه با حضور فرماندهان رده ها، فراخوان نیروهای دسته های واکنش سریع و تشکیل تیم های 5 نفره و استقرار آنها در محل های حادثه، خرید و تهیه 10 دستگاه فرغون و 30 عدد بیل جهت کمک رسانی، هماهنگی با اداره های مربوط جهت ارسال بیل مکانیکی، لجن کش، کمپرسور، لودر و ... در محل های حادثه دیده صورت گرفت.  

فرمانده حوزه 01 عاشورا تصریح کرد:در فرآیند عملیات امداد رسانی حوزه استحفاظی 610 نفر از بسیجیان به مدت 6 شبانه روز بکارگیری و حدود 183 منزل مسکونی پاکسازی شده است.

وی افزود:بسیجیان بکارگیری شده به پاکسازی و تخلیه آب و لجن 7 مدرسه راهنمایی و دبیرستان پرداختند که از سوی آموزش و پرورش از عزیزان تقدیر تشکر  بعمل آمده است.

لازم به ذکر است: سه نفر از همشهریان عزیز در حوزه استحفاظی 01 عاشورا به نام های آقایان حسین علی کوچک، غلامعلی محمدزاده و خانم ربابه باقری دار فانی را وداع گفتند.

  • سربازِ گمنام

رزمایش تمرینات تاکتیکی و راهپیمایی شبانه حوزه 01 عاشورا
 
رزمایش تمرینات تاکتیکی و راهپیمایی شبانه گردان های عاشورای پایگاه محور «حوزه ای» در شهرستان بهشهر برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی حوزه ۰۱ عاشورا، رزمایش تمرینات تاکتیکی و راهپیمایی شبانه گردان های عاشورا در 5 نقطه از حوزه سرزمینی توسط پایگاه های امام حسین، امام جعفر صادق، امام خمینی، شهید قدوسی و شهید نامجو به مدت 24 ساعت از ساعت 14 بعدازظهر روز پنج شنبه تا ساعت 14 روز جمعه برگزار شد.

در این رزمایش جناب سروان ولی زاده فرمانده حوزه 01 عاشورا هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ و انسجام نیروهای بسیجی و سازمان دهی بسیجیان طبق ساختار جدید و بالا بردن سطح آمادگی و توان رزمی و دفاعی و ایجاد امنیت در حوزه سرزمینی عنوان کردند.

فرمانده حوزه 01 عاشورا  تصریح کرد: در این رزمایش کلیه پایگاه ها طبق سین برنامه ابلاغی از سوی حوزه مقاومت به سازماندهی نیروها طبق ساختار جدید، حضور وغیاب بسجییان، توجیه برنامه رزمایش توسط فرمانده حوزه و فرماندهان پایگاه ها پرداخته اند.

شرکت در کلاس های آموزش اسلحه شناسی، آموزش تاکتیک،  راهپیمایی تاکتیکی شبانه، جهت یابی با قطب نما، ستاره شناسی ،آموزش آرام سازی و اغتشاشات و برگزاری دعای توسل از برنامه های این رزمایش بود.

شایان ذکر است این رزمایش با شرکت بسیجیان در نماز جمعه شهرستان به پایان رسید که بازتاب بسیار خوبی در سطح شهر داشته و از سوی مسئولین و فرماندهان شهری از حضور بسیجیان و اجرای خوب برنامه رزمایش تقدیر و تشکر بعمل آمد.

  • سربازِ گمنام