حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

جلسه هفته دفاع مقدس حوزه 01 عاشورا تشکیل شد

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۴۰ ب.ظ

جلسه هفته دفاع مقدس حوزه 01 عاشورا تشکیل شد 

همزمان با نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامی داشت این هفته در دفتر فرماندهی حوزه 01 عاشورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه  01 عاشورا بهشهر، در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس، ضمن تبریک فرارسیدن هفته کرامت و ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، بر ضرورت ترویج فرهنگ  بسیجی و دفاع از انقلاب و آرمان های امام (ره) و شهدا، تأکید کرد وگفت: باید کاری کنیم که اثرات و برکات دوران 8 سال دفاع مقدس برای نسل جوان ما بیشتر روشن شود و جوانان ما درجریان اتفاقات این دوران قرار گیرند.

سروان پاسدار علی اکبر ولیزاده، در ادامه اظهار داشت: یکی از کارهایی که هم اکنون می توانیم به عنوان دفاع از آن یاد کنیم، همین خدمت بی منت به مردم است که خودش یک نوع دفاع است. امید به نظام و رضایت مندی عمومی و توجه به مردم یک نوع دفاع است.

وی تاکید کرد: ترویج فرهنگ بسیجی و شهدا و ایثارگران یک نوع دفاع است پس در این ایام و همیشه با پوشیدن لباس بسیجی، کار کردن با تفکر بسیجی وگام برداشتن و خدمت کردن برای این مردم می توانیم دفاع مقدس را زنده نگه داریم.

ولی زاده گفت: جلساتی که به یاد شهدا و با نام ستاد هفته دفاع مقدس تشکیل می شود را بایستی به فال نیک بگیریم، چرا که آنچه در دفاع مقدس دنبال شد تداوم راه ائمه و بخصوص کربلا و عاشورا است.

فرمانده حوزه 01 عاشورا بهشهر، خاطر نشان کرد: دردوران 8 سال دفاع مقدس بهترین کسانی که لبیک گفتند و صحنه کربلای ایران را به وجود آوردند، همین رزمندگان دفاع مقدس بودند که امروز با عنوان رزمنده، جانباز، ایثارگر، آزاده و در رأس همه این ها شهدا از آن ها نام برده می شود.

وی، اظهار داشت: به برکت خون همین شهدا، نظام جمهوری اسلامی در همه کشورها الگوشده و بیداری اسلامی با آرمان های امام و شهدا درهمه کشورها رقم خورده است.

ولی زاده اذعان داشت: ما بایستی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و دفاع مقدس هزینه کنیم چرا که آنها در آن دوران برای ما هزینه کردند و ما توانستیم این انقلابمان را حفظ کنیم.

ایشان همچنین، از همه اعضای شواری حوزه و فرماندهان پایگاه ها خواست که در ایام دفاع مقدس حال و هوای مساجد، پایگاها و شهر را بگونه ای به دفاع مقدس پیوند دهند که هر قدمی که در این راه بردارند حاوی یک پیام به نسل جوان باشد.

فرمانده حوزه 01 عاشورا بهشهر در ادامه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و شاخص ترین برنامه ها را برگزاری همایش بزرگ رزمندگان دیروز در جبهه امروز، کوهپیمایی بسیجیان گردان بیت المقدس، اختتامیه اردوی جهادی، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، ارائه ویزیت رایگان به بیماران، چاپ ویژه نامه سنگر دیروز و سنگر امروز، برگزاری مسابقات فوتسال، پینگ پنگ، طناب کشی، والیبال، تیر اندازی، رژه موتور سواران بسیجی در سطح شهر، غبار روبی مزار شهدا، شرکت در نماز جمعه و ... دانست و برنحوه اجرا و هماهنگی در اجرای برنامه ها تاکید نمود.

پایگاه اطلاع رسانی حوزه 01 عاشورا

  • سربازِ گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی