حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر
متن این پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 قبل از هرچیز ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را به همه شیعیان تسلیت می‌گویم و تشکیل این همایش قرآنی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را گرامی می‌داریم.

 قرآن کلام نورانی خداو دستورالعمل جاودانی سعادت بشر وحلقه ی اتصال تمام مسلمین جهان است. در این اوضاع که مسلمین در برابر هجوم بی‌رحمانه دشمنان به اتحاد و همبستگی احتیاج دارند بهترین راه این است که همگی گرد قرآن جمع شوند، این همان حبل الله و رشته محکم الهی است که تمام دل‌ها را به هم مربوط می‌کند و در آیه شریفه 103 سورة آل عمران به آن دعوت کرده، می‌فرماید: "واعتصموا به حبل الله جمیعا ولا تفرقوا" اعتصام به حبل الله همانا تمسک به تعلیمات این کتاب بزرگ است. این همان نور و هدایتی است که در آیات 15 و 16 سورة مائده به آن اشاره فرموده و می‌گوید: قَدْ جَاءَکُم اللَهِ نُورٌ وَ کِتَـٰبٌ مُّبِینٌ * یَهْدِی اللَهُ مَنِ اتَّبَعَ رِضْوَانَهُ سُبُلَ وَ یُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَـٰتِ إِلَی النور.

 آری! همه در پرتو هدایت آیات قرآن از ظلمات پراکندگی و اختلاف و نزاع و کشمکش رهایی می‌یابند و به سرچشمة نور همانا برادری و اخوت اسلامی است باز می‌گردند و از هدایت‌های آن به‌سوی علم و دانش و پیشرفت و تعالی بهره می‌گیرند.

 آشنایی جوانان و نوجوانان با کلام الهی آن‌ها را دربرابر تهاجم فرهنگی دشمن و تلاش آن‌ها برای تخریب مبانی اعتقادی و اخلاقی حفظ می‌کند.

 اینجانب به همه عزیزانی که در این مسابقات شرکت کرده‌اند تبریک می‌گویم. من مطمئن هستم که شما عزیزان با آشنایی با قرآن و تعلیمات حیات بخش آن، راه سعادت و خوشبختی را می پیمائید و می‌توانید درآینده افرادی دانشمند و پیشگام و پاک و مومن و پرتلاش باشید و به کشور خود کمک کنید.

 آری آینده کشوربه دست با کفایت شما ساخته می‌شود، به شرط اینکه همواره درسایه هدایت‌های قرآن گام بردارید.

 توصیه من به شما عزیزان این است که همه روز آیاتی چند از قرآن مجید را بعد از نماز صبح بخوانید و دربارة معنی آن بیندیشید و محتوای آن را در زندگی خود وارد کنید تا لذت خوب زیستن و آرامش روح و آسودگی خاطر و پیشرفت و ترقی را بچشید.

 من از خدای بزرگ برای همه شما، پدران و مادران، معلمان و اساتیدشما موفقیت و سربلندی و عزت و سلامت روح و جسم می‌خواهم و امیدوارم همواره درسایه ی قرآن از همه خطرات جسمی و روحی در امان باشید.

 و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته  

 ناصر مکارم شیرازی

 انتهای پیام/ آ

  • سربازِ گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی