حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

نهضت روشنگری

همایش ابلاغ برنامه های سال 92 پایگاههای مقاومت، اعضای شورا و سرحلقه های صالحین در راستای نهضت روشنگری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بهشهر، در این همایش حجت الاسلام نوذری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهشهر با اشاره به انتخابات و اهمیت آن اظهار داشت:در این زمان حساس نباید از هیچ کوششی دریغ ورزیم و شبانه روز فعالیت کنیم تا حماسه ی بزرگ در این انتخابات رقم بزنیم .

وی افزود: همیشه مستکبران در مقابل عدالت خواهان قرار دارند و سر جنگ دارند بویژه در این زمان حساس استکبار جهانی غرب شیطان بزرگ آمریکا مقابل انقلاب اسلامی با تمام ترفندها قد علم کرده است.

حجت الاسلام نوذری با بیان اینکه دشمن ولایت مداری و شهادت طلبی ما را نشانه گرفته است خاطرنشان کرد: حضرت آقا از فتنه جدید به عنوان فتنه ی بزرگتر اشاره نمودند و به این دلیل که دشمنان ما را به انحراف بکشانند بنابراین وظیفه ما در این شرایط حساس مقاومت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با برشمردن فتنه های گوناگون در دهه های مختلف از جمله فتنه سالهای 60 ، 78، 88 تصریح کرد: در شرایط کنونی دشمنان می خواهند ما را با تاکتیکهایی نظیر مذاکره، انرژی هسته ای، آزادی و حقوق بشر ما را تسلیم خود کنند.

گفتنی است در ابتدای این همایش سروان ولی زاده فرمانده حوزه 01 عاشورا گزارش عملکرد سال 91 و توجیه برنامه های سال 92 را در جمع فرماندهان، اعضای شورا و مربیان حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت ارائه نمودند.

*فرهنگی اجتماعی حوزه ۰۱ عاشورا*

  • سربازِ گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی