حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

مشارکت در انتخابات حق نیست بلکه وظیفه است

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۴ ق.ظ
مشارکت در انتخابات حق نیست بلکه وظیفه است


علی اکبر رائفی پور گفت : بحث مشارکت در انتخابات وظیفه ای است که بر عهده ما گذاشته شده است و حق من و شما نیست بلکه وظیفه است که باید به آن عمل کنیم.

 

به گزارش خبرنگار خط امید ، علی اکبر رائفی پور همایش بصیرتی "انتخابات بایدها و نبایدها که چهارشنبه شب برگزار شد اظهار داشت: انقلاب ما با تمام انقلاب های دنیا متفاوت است و به همین دلیل، باید انتخاباتی متفادت از دیگر کشورها داتشه باشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، تنها کشوری است که با نگاه ولایی و مهدوی شکل گرفته است و به همین دلیل چون نگاه متفاوتی دارد باید متفاوت عمل کند.

رائفی پور، ادامه داد: بحث مشارکت در انتخابات وظیفه ای است که بر عهده ما گذاشته شده است و حق من و شما نیست بلکه وظیفه است که باید به آن عمل کنیم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی بیان داشت: باید در این برهه از زمان مراقب انتخاب خود باشیم و بدانیم فتنه در هر زمان رنگ و لعاب خود را دارد و برخی سخنرانی ها موجب آن نشود که خدای ناکرده اشتباه انتخاب کنیم.

وی گفت: برای هر کاری باید یاران آماده و پا به کار داشت و اگر بهترین امام هم بیاید و مردم آماده و پای کار نباشند اتفاقی نخواهد افتاد و به نوعی آب از آب تکان نمی خورد.

رائفی پور با بیان اینکه در زمان بنی صدر مردم با انتخاب بنی صدر در واقع بازی را باختند خاطر نشان کرد: بنی صدر بازیگر خوبی بود و سوء استفاده های فراوان کرد، جلسه ای را نزد امام رفت و وقتی برگشت پشت تریبون صدا و سیما گفت می خواهخم در انتخابات شرکت کنم و مردم هم گفتند که امام به او گفته که شرکت کن و رای دادند و بنی صدر رییس جمهور ایران اسلامی شد و بعد از قضایایی که اتفاق افتاد و از ایران فراری شد امام راحل فرمودند: "به خدا قسم من از همان اول او را قبول نداشتم و رای ندادم اگر او را پس می زدم شما چه می گفتید؟ اینکه یک روحانی، فرد کت و شلواری را قبول ندارد و..."

وی ادامه داد: مراقب باشید و حواشتان جمع باشد تا درگیر فریب های رسانه ای در این اتتخابات نشوید.

رائفی پور گفت: در جامعه اسلامی باید عقل جمعی مردم تعیین صلاحیت کند و خود مردم بگو.یند که باید رای دهیم و بیایید رای بگیرید و کسی که انتخاب شد نیز باید جوابگو باشد.

این استاد و کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: باید مدیران در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم و رییس جمهوری انتخاب شود که بتواند تراز کشورمان را بالا ببرد و در مجامع بین المللی حرفی برای سخن گفتن داشته باشد.

وی اضافه کرد: هیچ دولتی بدون خطا و اشتباه نیست اما باید با دقت در برنامه ها و عملکردها، در انتخاب اصلح دقت بیشتری اعمال کنیم چرا که برای هر انتخاب خود در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشیم.

  • سربازِ گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی