حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

دستگیری جاعل و کلاهبردار 80 میلیون تومانی در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر مازندران از شناسائی و دستگیری کلاهبردار80 میلیون تومانی خبر داد.

 

به گزارشحوزه ۰۱ عاشورا به نقل از خط امید ، سرهنگ نورا... ملکی درگفتگویی با اعلام این خبر افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی برجعل اسناد وکلاهبرداری 80 میلیون تومانی از وی ، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد:مالباخته در تحقیقات و بررسی های صورت گرفته عنوان داشت:برای رفع نیاز مالی از فردی به نام" ز-ن" مبلغ سه میلیون تومان قرض و در ازای آن به عنوان ضمانت نامه برگه ای را که تصور می کردم در قبال بازپرداخت بدهی است، امضاء کردم.

سرهنگ ملکی افزود:مالباخته که بی سواد بوده در حقیقت برگه ای را امضاء کرد که فرد کلاهبردار با استفاده ازآن توانسته بود، منزل مالباخته رابه ارزش 80 میلیون تومان به شخص دیگری بفروشد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خاطر نشان کرد:با دریافت این اطلاعات و شناسائی متهم ماموران در عملیات موفق پلیسی وی را دستگیرکردند.

سرهنگ ملکی در پایان با هشدار به شهروندان از آنان خواست:در انجام هر گونه معاملات هوشیاری کامل را داشته باشند و با مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق شماره 110به پلیس اطلاع دهند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی پلیس

  • سربازِ گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی