حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

صدای پای علی(ع) از کوچه ‏های کوفه می آید

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  خط امید، ماه رمضان بشارتی است بر تمامی مسلمانان که خبر از گشایش درهای فردوس برین می دهد و مژده ضیافت الهی است بر آنان که: بیایید با درک لحظه لحظه نورانی آن توفیق «میهمان خدا» بودن را داشته باشید و در مسیر عزت و سعادت و کمال از زلال چشمه انواز الهی دل و جان بشویید.

رمضان ماه نیایش است، رمضان دست ما را به دامن خورشید خواهد رساند و برای دل های گرفته ما چراغ فطر را خواهد افروخت و خانه های گلی ما را در کوچه پرشکوه بنی هاشم ثبت خواهد کرد، رمضان یتیمان عشق را به سفره نور و نوازش فرا خواهد خواند.

در این ماه است که به چشم دل درخواهیم یافت که جهان یک باغ تذهیب شده است که در آن هیچ قناری بدون اذن باغبان عشق آواز نمی خواند.

رمضان دست فطرت ما را می گیرد و تا فطرت خدا بالا می برد. به ما می گوید که باید نماز نیت بخوانیم و روزه عمل بگیریم.

شهر رمضان شهر تزکیه نفس و ماه رفع عیوب و دور نگه داشتن خود از گناهان است. ماه صیقل دادن دل از پلیدی ها، ماه شستن عداوت ها، کینه ها، عقده ها، حسدها، ماه تخلیص خویش و نجات یافتن و حرکت در مسیر فلاح و رستگاری و سعادت، ماه پاکسازی قلب و روح و ماه خودسازی است.

چه بسیار گناهان که در این ماه محو می شوند و چه بسیار عیب ها و زشتی ها که پوشانیده می شوند.

رمضان شمعی است که از خانه علی (ع) از صدها و صدها سال پیش تاکنون قلب های پروانه وار ما را به خود دعوت می کند.

اگر  گوش دل بسپاری صدای پای علی(ع) را از کوچه پس کوچه های کوفه می شنوی که در این ماه چگونه با نوای ربنایش در نخلستان ها جان تشنه ما را به سرچشمه صاحب الزمان (عج) می رساند.

  • سربازِ گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی