حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

دیدار فرمانده سپاه کربلا با خانواده شهید عباس مهدوی یخکشی

فرمانده سپاه کربلا مازندران دقایقی پیش با خانواده شهید عباس مهدوی یخکشی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی حوزه 01 عاشورا بهشهر، فرمانده سپاه کربلا مازندران بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد آقا بهشهر، با حضور در منزل شهید مهدوی یخکشی علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده مسئلت کرد.

سردار شاهچراغی، فرمانده سپاه کربلا مازندران در این دیدار گفت: در این ۱۴۰۰ سال که از ظهور اسلام می‌گذرد اسلام به این شکل گسترش پیدا نکرده بود و اینها همه به برکت انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: این موج بیداری اسلامی در تمامی دنیا گسترش پیدا کرده و امروز جوانان کشورهای دنیا تشنه بیانات رهبر معظم انقلاب هستند و هیچ قدرتی جلودار این عشق الهی نیست.

همچنین در این دیدار برادر شهید، از دلاور مردی‌های ایشان در هشت سال دفاع مقدس و نحوه شهادت این شهید بزرگوار خاطراتی را بیان کرد.

گزیده ای از وصیت نامه شهید مهدوی یخکشی: امروز ما در موقعیتی قرار داریم که از داخل و خارج و از یمین و یسار مورد هجوم همه جانبه دشمنان هستیم. در شرایط  کنونی که شیاطین شرق و غرب از هر سو به ما هجوم آورده اند، تنها یار مددکارمان، که کلید رستگاریست ،اسلام است.

فرمانده سپاه شهرستان به همراه جمعی از سبز پوشان و مسئولین شهری سردار شاهچراغی را در این دیدار همراهی نمودند.

در پایان فرمانده سپاه کربلا استان به رسم یادبود هدیه و لوح تقدیری به مادر بزرگوار شهید اهدا و برای ایشان آرزوی سلامتی نمودند.

شهید عباس مهدوی یخکشی در 5 تیر سال 66 در شهر ماووت عراق به مقام رفیع شهادت نایل آمد.


  • سربازِ گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی