حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

ثبت‌نام در دانشکده رسانه فارس آغاز شد

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ
به گزارش حوزه 01 عاشورا به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علاقمندان به ثبت‌نام در این مرکز علمی کاربردی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام برای پذیرش در این دوره‌ها اقدام کنند.

 کد رشته محل کاردانی حرفه‌ای خبرنگاری این مرکز، «6248» و کد رشته محل کاردانی عکاسی خبری «6372» است.

 ظرفیت پذیرش دانشجو در هر یک از این کد رشته محل‌ها، شامل 30 نفر آزاد و 20 نفر شاغل است.

 رشته‌های فوق زیرمجموعه گروه فرهنگ و هنر هستند و جنسیت پذیرش آن‌ها زن و مرد است. مهلت ثبت نام  نیز از سوی سازمان سنجش تا پایان روز سوم دیماه اعلام شده است. گفتنی است مرکز علمی کاربردی خبرگزاری فارس شرایط اختصاصی داشته و از داوطلبان مصاحبه به عمل خواهد آمد.

 دانشکده رسانه فارس علاوه بر مقطع کاردانی، در مقطع کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) خبرنگاری و عکاسی خبری نیز دانشجو جذب می‌کند که زمان ثبت‌نام و جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

خبرگزاری فارس با توجه به سابقه حرفه‌ای و آموزشی، توانست آبان ماه امسال مجوز تأسیس این مرکز را از دانشگاه جامع علمی کاریردی اخذ کند.

 داوطلبان می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از اینجا اقدام کنند.

 همچنین داوطلبان گرامی می توانند برای آگاهی از جزئیات بیشتر پذیرش با شماره تلفن 02188910500 داخلی 1138 تماس حاصل فرمایند.

  • سربازِ گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی