حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر
به گزارش حوزه 01 عاشورا نقل از باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما؛ سید عزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملی در مراسم اختتامیه جشنواره جام جم، هنرمندان کشور را سرمایه‌ای بزرگ و متعلق به بیت‌المال دانست و از تلاش‌های آنان در خلق آثار ماندگار قدرانی کرد.
 
آقای ضرغامی، نقد منصفانه و انعکاس و نیازهای جامعه را از جمله وظایف هنرمندان دانست و گفت: اگر تولیدات هنری در بستری از امیدبخشی صورت نگیرد آثار تخریبی خواهند داشت.
 
رئیس سازمان صداو‌سیما با تقدیر از برنامه معرفت و درس‌های پرمحتوی و اثرگذار استاد دینانی، گفت: این برنامه نشان می‌دهد که پیچیده‌ترین موضوعات فلسفی را هم می‌توان با بیان هنرمندانه و روان در اختیار آحاد جامعه قرار داد.
 
رئیس رسانه ملی وظایف مدیران فرهنگی در همفکری و ارائه مشاوره‌های لازم به هنرمندان را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: به دلیل محدودیت سرمایه‌های انسانی و بودجه‌ای اولویت‌بندی پروژهَ‌‌های هنری رسانه ملی از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
آقای ضرغامی با تجلیل از خانواده معظم شهدا شهادت را هنر بزرگ مردان خدا دانست که با فداکاری و ایثار بالاترین آثار هنری را برای هدایت جامعه از خود به یادگار گذاشتند.

انتهای پیام/

  • سربازِ گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی