حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

دومین اجلاس عمومی بسیج شهرستان بهشهر  با حضور اعضاء کارگروهها و شوراهای اقشاری، فرمانده سپاه، فرماندار، روسای ادارات و نخبگان بسیجی در سالن اجتماعات  این اداره برگزار شد.

IMG_7651

به گزارش روابط عمومی حوزه عاشورا، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان بهشهر صبح امروز در این نشست با تشریح وظایف این مجمع گفت: وظیفه اصلی مجمع بسیج تحقق دیدگاههای رهبر معظم انقلاب با استفاده از نظرات صاحب نظران بسیجی در بخش های مختلف است.

وی ضمن بازخوانی سخنان مقام معظم رهبری  تاکید کرد: دفاع همچنان باقی است، چرا که ما الان در جنگ نرم بسر می بریم.

نجفی افزود: اینک دشمن در پشت بام خانه هایمان لانه کرده است و این جنگ بسی سخت تر از جنگ نظامی است.

فرماندهی سپاه بهشهر گفت: ما در جنگ نظامی در مقابل دنیا ایستادیم و پیروز میدان معرکه  شدیم و اینک در جنگ فرهنگی هم با کارهای اساسی و زیر بنایی باید یکه تاز میدان شویم.

سرهنگ نجفی همچنین پایش محیطی شرایط، ارائه راهکار برون رفت از موانع و مشکلات، ایجاد وحدت و هم افزایی در اقشار مختلف جامعه، تحلیل برآورد انقلاب اسلامی در سطح شهرستان، ظرفیت سازی در جهت جذب حداکثری برای تحقق بسیج حداکثری را از جمله اهداف این مجمع برشمرد.

سرهنگ نجفی در ادامه افزود: حضور سازمان یافته نخبگان، فرهیختگان و صاحب نظران برای مشارکت در تحقق جامعه اسلامی از اهداف مجمع بسیج است.

وی در سال فرهنگ و اقتصاد اظهار داشت: مجمع عالی بسیج متشکل از کمیته هایی در زمینه های بر آورد وضعیت منطقه از لحاظ شرایط فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، علمی و امنیت و تطبیق آن با شرایط آرمانی، شناسایی موانع و تهدیدها و رفع آنها با استفاده از ظرفیت های موجود شهرستان و توسعه تفکر و فرهنگ بسیجی و تحقق اهداف جامعه اسلامی تلاش می کند.

همچنین نجفی در ادامه سخنان خود برای بستر سازی و بهره مندی از ارائه راهکار در این کارگروهها ابراز امیدواری کرد.

وی با عنوان این مطلب که بناست کارهای نشدنی در قالب این مجمع انجام شود، هدف مجمع راهبری بسیج را برداشتن باری از دوش دولت خواند.

در ادامه دبیران کارگروههای فرهنگی، اقتصادی و قشر کارگری به ارائه گزارش کوتاهی از عمکرد کارگروه خود پرداختند.

گفتنی است، ولی زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج عاشورا به همراه اعضای شورا در این اجلاسه حضور داشتند.

IMG_7644

 

IMG_7646

IMG_7648

 

  • سربازِ گمنام

فرهنگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی