حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

فرمانده حوزه عاشورا بهشهر از برگزاری هجدهمین یادواره ی 22 شهید پایگاه امام حسین(ع) بهشهر همزمان با شب شهادت امام محمدباقر(ع) با سخنرانی “حجت الاسلام گواهی” نماینده ی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله تهران خبر داد.

http://s5.picofile.com/file/8143591026/IMG_37_.JPG

به گزارش روابط عمومی حوزه عاشورا بهشهر، سرگرد پاسدار علی اکبر ولی زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: یادواره شهدای مسجد امام حسین(ع) هر ساله به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج برگزار می شود و امسال در این یادواره همچنین یاد و خاطره امام جمعه فقید حضرت آیت الله جباری (ره) گرامی داشته می شود.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدا یکی از مهمترین برنامه های پایگاه های مقاومت بسیج می باشد که در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا انجام می شود.

فرمانده حوزه عاشورا هدف از برگزاری یادواره‌ها را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های امروزی دانست و تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا یکی از بهترین و موثرترین اقدامات برای مقابله با تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان است و این یادواره‌ها می‌تواند نقش مهمی در فرهنگ مردم داشته باشد و قطعا برگزاری این یادواره‌ها نسل جدید را با رشادت‌ها و دلیرمردی جوانان این مرز و بوم آشنا می‌کند.

ولی زاده با اشاره به ضرورت حفظ یاد شهدا و بیان فداکاری‌های 8 سال دفاع مقدس، گفت: شهدا سرمشق و الگوی همیشه تاریخ انسان‌ها هستند و آنان ویژگی‌هایی همانند معرفت و فهم عمیق رهایی و آزادگی را داشتند.

وی با اشاره به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب ایران عزت و نفوذ ناپذیری و موقعیت شناسی و روشنگری را داشتند و هیچ وقت امام و رهبر خود را تنها نگذاشتند.

فرمانده حوزه عاشورا بهشهر در ادامه به استقبال پرشور مردم از برگزاری برنامه‌های معنوی اشاره کرد و افزود: برپایی چنین برنامه‌هایی همیشه با حضور پررنگ مردم به ویژه جوانان و نوجوانان رو به رو شده است که مطمئن هستم در یادواره شهدا نیز حضور آنان زبانزد خواهد بود.

ولی زاده در پایان خاطر نشان کرد: این مراسم امشب با حضور مسئولان شهرستان، بسیجیان و شهروندان، همراه با نماز مغرب و عشا در مسجدامام حسین(ع) برگزار خواهد شد و حجت الاسلام گواهی نماینده ی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله تهران در این یادواره به ایراد سخنرانی می پردازد.

  • سربازِ گمنام

فرهنگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی