حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

هجدهمین یادواره 22 شهید پایگاه امام حسین(ع) همزمان با شهادت امام محمدباقر(ع) با حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی برگزار شد.

http://s5.picofile.com/file/8143940884/IMG_0787.JPG

به گزراش روابط عمومی حوزه عاشورا بهشهر؛ نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص)تهران ضمن گرامیداشت به یاد و خاطره شهدا و سیدالعلمای مازندران آیت الله جباری، اظهار داشت: دومین فضیلت انسان به علم اوست و افراد عالم و غیرعالم با هم مساوی نیستند و در قرآن هم به این موضوع اشاره شده است و سومین فضیلت آدمیت تقوای انسان است که حضرت آیت ا... جباری از شخصیت های عالم و با تقوا و با تمام وجود حامی نیروهای انقلابی بودند.

وی با تاکید بر اینکه عاقبت بخیری در خواندن نماز اول وقت، رضایت والدین و جهاد در راه خدا است، افزود: نماز زندگی را آسان و دشواری ها را راحت می کند و رزمندگان در دوران دفاع مقدس همیشه دائم الوضو بودند و به نماز اهمیت ویژه ای می دادند.

حجت الاسلام گواهی با اشاره به پاسخگو بدون لحظه به لحظه زندگی، تصریح کرد: این اقتدار، امنیت و آرامش ا مدیون شهدا هستیم و باید درود بفرستیم به روح پاک شهدا که این سربلندی را برایمان فراهم کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران با بیان اینکه ما در قبال خون شهدا چه باید بکنیم و چه کردیم، افزود: 3 هزار جایگاه درجه یک برای مسئولینوجود دارد و برای هر جایگاه 72 شهید تقدیم کردیم، بنابراین برای هر پست یک کربلا به پا شده است.

گواهی در پایان به خاطره ای اشاره کرد که حسنی نامبارک در دوران زندان گفت: من 40 سال به غرب خدمت کردم و آنها نتوانستند محافظ من باشند اگر من 1روز سرخوش به ایران نشان می دادم آنها حافظ و محافظ من بودند همانطور کهبشار اسد را از آتش نجات دادند.

  • سربازِ گمنام

فرهنگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی