حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با پدر و اعضای خانواده شهیدان باطبی در بهشهر دیدار و با آنان گفت و گو کرد.

 http://media.irna.ir/1393/13930711/81336228/81336228-5991516.jpg

به گزارش روابط عمومی حوزه عاشورا بهشهر؛ حجت الاسلام سیدرضا تقوی که برای شرکت در هشتمین یادواره شهدای بهشهر و چهلمین روز درگذشت آیت الله جباری، به بهشهر سفر کرده بود، روز جمعه به دیدار پدر سه شهید شهرستان، شهیدان باطبی در منزلش رفت.

وی در این دیدار گفت: خانواده های شهدا بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند و با بیان خاطرات شهدا، نقش موثری را در ترویج این فرهنگ ناب دارند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: دشمن در زمان جنگ نتوانست با حمله های نظامی به کشور ما ضربه وارد کند و امروز دشمنان قسم خورده ما جنگ جدیدی را طراحی کردند و در جبهه جنگ نرم، اعتقادات و فرهنگ ناب اسلامی ما را مورد هدف گرفته اند که مردم باید با هوشیاری هر چه بیشتر به مقابله با این تهدید دشمن بپردازند.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به تلاش های دشمنان و توسل آنها به روش های مختلف برای همراه کردن مردم با خودشان، گفت: آنها کور خوانده اند که روزی بتوانند برای سرنوشت ملت ایران تصمیم بگیرند، زیرا تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم است و این خیال واهی هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

وی ادامه داد: شهیدان در دوران دفاع مقدس با ایستادگی در مقابل دشمن حماسه های عظیمی خلق کردند و موجب سربلندی ایران اسلامی شدند .

  • سربازِ گمنام

فرهنگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی