حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: یکی از نشانه های علاقمندی فراوان مردم مازندران به عالمان دینی و روحانیت، برگزاری مراسم باشکوه و به یاد ماندنی تشییع جنازه آیت الله جباری بود .

http://media.irna.ir/1393/13930711/81336218/81336218-5991505.jpg

به گزارش روابط عمومی حوزه عاشورا بهشهر به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام 'سیدرضا تقوی ' روز جمعه در هشتمین یادوه هشتصد شهید شهرستان بهشهر و چهلمین روز درگذشت آیت الله جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد : مراسم تشییع پیکر آیت الله جباری ، از نمونه های کم نظیر عشق و ارادت مردم به مروجین دین اسلام و شاگردان مکتب جعفری است .

وی بیان کرد : مردم مازندران و به خصوص بهشهر با گرامیداشت ایشان وفاداری خود را ثابت کرده و به خوبی از خدمات چند دهه ایی امام جمعه خود تجلیل و قدردانی کردند .

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: در هیچ جای جهان این گونه رفتار محبت آمیز و قدرشناسانه در مردم وجود ندارد و این ویژگی های قابل تحسین ، از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

حجت الاسلام تقوی ادامه داد : برتری یک شهر و استان به داشتن ساختمان های زییبا و بازارهای پررونق نیست بلکه آن چه موجب تمایز شهرها و استان ها از یکدیگر می شود، چگونگی رفتار با بزرگان دین و رفتار مردم بر معیار و اساس دین و دستورات اسلامی است .

وی گفت : خوشبختانه در بهشهر ، این روابط به درستی تنظیم و رعایت می شود که بدون تردید دلیل آن ، تلاش و مجاهدت روحانیت در ترویج هر چه بیشتر و بهتر اخلاق و معارف اسلامی است .

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور همچنین به برگزاری یادواره شهدای شهرستان بهشهر اشاره کرد و گفت : نباید به سادگی از مسیر ارزش های شهدا، پایبندی به ولایت فقیه گذشت، چرا که این موضوعات مهم مسئله ای نیست که بخواهیم موضوعات روز جامعه را ارجح تر از این مسائل کلیدی بدانیم.

حجت الاسلام تقوی بیان کرد : رسالت ما پاسداری از خط فرهنگ و ارزش های شهدا بوده و باید تداوم بخش راه شهیدان عرصه پاسداری از ارزش های انقلابی و اسلامی باشیم.

  • سربازِ گمنام

فرهنگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی