حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر
امام جمعه موقت بهشهر داعش را فرزند ناخلف آمریکا دانست.

هشتمین یادواره ۸۰۰ شهید بهشهر بهمراه اربعین ارتحال حضرت آیت الله جباری (ره) ، سید ضیا جباری

به گزارش روابط عمومی حوزه عاشورا بهشهر به نقل از خبرگزاری فارس،، حجت‌الاسلام ضیاء‌الدین جباری امروز در خطبه‌های نماز جمعه بهشهر اظهار داشت: انگلستان از همان ابتدای انقلاب اسلامی ایران با ایران و برنامه‌ها و عدم استکبارستیزی‌اش مخالف بوده و هم‌اکنون نیز در سفر ریاست جمهوری با مواضع ایران در برابر غزه و فلسطین مخالف بوده و به ملت و نظام ایران توهین کرده است.

وی سخنان نسنجیده نخست وزیر انگلیس را توهین به ملت بزرگ ایران خواند و افزود: انگلیس خیرخواه هیچ کشوری نیست و هیچ کشوری به اندازه ایران از توطئه‌ها و فتنه‌های انگلیس ضربه ندیده و در دوران مختلف این انقلاب و به‌ویژه در فتنه 88 از این روباه حیله‌گر ضربه خورده‌ایم.

خطیب جمعه بهشهر با بیان اینکه انگلستان در برنامه‌ها و استراتژی‌های خود براساس فکر و ایده آمریکا رفتار می‌کند ادامه داد: این دشمنی‌های دیرین با ایران با همکاری آمریکا است و ملت بزرگ و فهیم ما با ولایت‌مداری مانع از بروز و نفوذ این ایده‌های شوم دشمن می‌شود.

جباری با بیان اینکه داعش فرزند ناخلف آمریکا است که برای دستیابی به اهداف شوم خود در منطقه جنایت‌های خود را انجام می‌دهد یادآور شد: ملت بزرگ ایران همواره در برابر این حیله‌ها و ترفندها مقاومت کرده و این حضور آمریکا به بهانه داعش نیز در راستای رسیدن به اهداف شومش در منطقه است که باید سران کشورهای منطقه بیدار باشند.

این مسئول با اشاره به اربعین آیت‌الله جباری امام جمعه فقید بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری یادآور شد: زهد و تلاش وافر، ایستادگی و تواضع، انسان‌سازی و دوری از تجمل از ایشان شخصیتی کامل ساخته بود که رهبر معظم انقلاب از ایشان به‌عنوان عالم عامل و مجاهد خستگی‌ناپذیر نام بردند.

امام جمعه موقت بهشهر خاطرنشان کرد: حقیقت اسلام و قرآن در وجود مرحوم والد موج می‌زد و ذوب در اسلام و قرآن و ولایت و امام و رهبری بودند.

جباری متذکر شد: مرحوم والدم در سن 24 سالگی به درجه اجتهاد رسیدند و علی‌رغم زندانی شدن سه شبانه روز در زندان ساواک در تهران و شکنجه‌های فراوان لحظه‌ای از ولایت و رهبری و خط امام و رهبری دست برنداشتند و یکی از توصیه مهم ایشان نیز ولایت‌مداری بود.

  • سربازِ گمنام

فرهنگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی