حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بهشهر، سردار صفوی در یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر با تشکر از برگزار کنندگان این یادواره اظهارداشت:  شهرستان بهشهر با داشتن مردمی متدین، شجاع، با فرهنگ و دلیر همواره در تاریخ کشور تاثیرگذار بوده است و در زمان جنگ نیز توانست با رزمندگان غیور خود صف شکن جبهه ها باشد و تقدیم 800 شهید از این شهرستان بیانگر دفاع جانانه مردم این خطه از انقلاب اسلامی و نظام است.

 مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهدای این شهرستان تربیت شده در کلاس های درسی چون شهید هاشمی نژاد، علامه کوهستانی، علامه اشرفی و علامه ایازی هستند.

 وی با بیان این که همسران رزمندگان در دوران دفاع مقدس، حمایت کننده و پشتیبانی آنان بودند، اظهار داشت: در دفاع مقدس زنانی حضور داشتند که فرزندان و همسران خود را راهی عرصه جهاد کرده بودند.

 سردار صفوی با اشاره به اینکه 112 نفر از 800 شهید شهرستان بهشهر پاسدار بودند، گفت: خط شکنی های غرور آفرین لشکر ویژه 25 کربلا در تاریخ این مرز و بوم برای همیشه محفوظ است لشکری که به گواه تاریخ مستند دفاع مقدس و تحلیل گران آن یکی از عملیاتی ترین لشکرها در شکاندن خطوط دفاعی دشمن محسوب می شد.

 دستیار عالی فرماندهی معظم کل قوا با استناد به آیه 23 سوره احزاب اظهار داشت: شهیدان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند و بر سرپیمان خویش جان باختند تا اسلام، ایران و جمهوری اسلامی جاوید بماند.

 مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بیان کرد: اگر امروز شهدای ما به حول و قوه الهی زنده شده و میان مابرگردند و سئوال کنند چه کرده‌ایم، آیا جواب قانع‌کننده‌ای برای آنها داریم، آیا کارنامه‌ای داریم که ارائه داده و پیش آنان سرافکنده نباشیم.

 وی با اشاره به اینکه باید از خود بپرسیم شهدا چه کرده‌اند وما بعد ازآنها چه کرده‌ایم، آنها دنبال چه بودند و ما دنبال چه هستیم، آیا اهداف امام و انقلاب تامین شده است، گفت: هشت سال دفاع مقدس امتحان بزرگ الهی برای همه اقشار ایران بود اما به فضل الهی ملت ایران با همدلی و وحدت توانستند به خوبی ایستادگی کند و حضرت امام‌(ره) نیز با درایت، هم صحنه‌های داخلی و هم صحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را مدیریت کردند.

 سردار صفوی در بخش دیگری سخنان خود شاخصه ها و ‏ویژگی های یاران واقعی امام زمان (عج) را  از زبان امیرالمومنین(ع)  برشمرد و از حاضران در برنامه خواست ‏که این ویژگی ها را با شهدای خودشان تطبیق بدهند .‏

 وی تعالی و عزت کنونی ایران اسلامی را مرهون رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و ثمره خون پاک شهدا دانست و افزود: بیداری اسلامی در منطقه ناشی از انقلاب اسلامی و دوران 8سال دفاع مقدس است که ایران اسلامی تنها و تنها در برابر قدرت‌های غربی و شرقی ایستادگی کرد و به موفقیت رسید.

 مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا  گفت: تاریخ آینده ایران اسلامی و خاورمیانه، شمال آفریقا و جهان اسلام را آرمان‌های شهدا می‌سازد و تمدن جدید ایران اسلامی و منطقه خاورمیانه باز از تفکر و اندیشه بزرگ شهدای انقلاب اسلامی با رهبریت آیت‌الله خامنه‌ای تاکنون پایدار مانده است.

 سرلشکر صفوی افزود: زنان شیعه در بحرین و سایر کشورهای اسلامی در میدان مبارزه حضور دارند و الگوی حضور زنان در صحنه های اجتماعی و سرنوشت ساز، زنان ایرانی هستند.

 وی همچنین خون شهدا را بازکننده راه کربلا دانست و تصریح کرد: طبق فرموده رهبر کبیر انقلاب، راه قدس از کربلا می‌گذرد و امید است به برکت اسلام و خیزش‌های اسلامی راه قدس نیز باز شود.

 مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: آمریکائیها باید بدانند بلایی که بر سر قوای شوروی در افغانستان آمد تکرارش بر سر آنها در این کشور خواهد آمد. سردار صفوی با بیان اینکه امام(ره) با مدیریت الهی خود نظام را حفظ و جنگ را مدیریت کردند، گفت: همه دیدیم که صدام که می خواست این نظام را ساقط کند چطور با ذلت و خواری به دار آویخته شد.

 ایشان با بیان اینکه فرهنگ مقاومت که امروز در دنیا سرلوحه مبارزات گروه‌های مقاومت اسلامی از 8 سال دفاع مقدس الگو گرفته است، اظهار داشت: جوانان لبنانی با تأسی از فرهنگ مقاومت ملت ایران 33 روز در مقابل ارتش مجهز اسرائیل ایستادند و همچنین مردم غزه نیز در 22 روز مقاومت خود در مقابل ارتش اسرائیل با الگو گرفتن از مقاومت ایران ایستادگی کردند.

 وی با اشاره به اهداف دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: سقوط اسلام و نظام اسلامی ایران، تضعیف منابع اقتصادی و انسانی ایران از مهمترین اهداف پلید دشمنان بود که به برکت خون شهدا محقق نشد.

 سرلشکر صفوی تأکید کرد: ما باید راهبرد دشمن را تشخیص دهیم و خودمان نیز راهبرد داشته باشیم؛ راهبرد دشمن نارضایتی مردم است و سرمایه اصلی انقلاب ما نیز اعتماد مردم به رهبری، حکومت و دولت است.

 دستیار مقام عظمای ولایت یادآورشد: با تدبیر رهبری، تلاش مسئولان کشور و مدیریتی هوشمندانه، خرد جمعی، وحدت و انسجام سیاسی و لطف خداوند از گردنه تحریم ها با موفقیت عبور خواهیم کرد.

 مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا همچنین بیان داشت: برای ملت و دولت ما خوشایند نیست که 60 میلیارد دلار واردات از خارج داشته باشد تا جایی که حتی سیر را هم از چین وارد کنیم و دلار نفتی نباید در اختیار واردات قرار گیرد بلکه اگر همین دلار در اختیار بخش کشاورزی قرار گیرد و کشاورز با قیمت مناسب محصولات کشاورزی و دامی خریداری کند بسیاری از مشکلات ما رفع خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: اگر تجربه هشت سال دفاع مقدس را بکار بگیریم از جنگ تحریم های اقتصادی با کمک خداوند، توجهات امام زمان(عج)، و حضرت علی ابن موسی الرضا( ع) ، با هوشمندی زنان و ملت ایران و با اقتصاد مقاومتی عبور می کنیم.

 سردار صفوی با تاکید بر اینکه موقعیت آمریکا روز به روز در جهان تنزل پیدا می‌کند، اظهارکرد: این درحالی است که قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان از دریای خزر تا خلیج فارس، از شرق تا مدیترانه و عراق، فلسطین و سوریه به وضوح دیده می‌شود.

 گفتنی است: ششمین یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر صبح امروز با حضور سردار سرلشکر یحیی صفوی دستیار مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله جباری نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، سرهنگ شریعتی فرمانده سپاه ناحیه بهشهر و آقای البرزی فرماندار بهشهر و جمعی از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و امت حزب الله ، در مصلی نماز جمعه برگزار شد و با استقبال بسیار پر شور گروههای مختلف مردم روبرو شد.

  • سربازِ گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی