حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

هفت بهشهری جان خود را از دست دادند

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۵۴ ب.ظ
سیلاب مدارس بهشهر را به تعطیلی کشاند/هفت بهشهری جان خود را از دست دادند

بنا به گزارشات رسیده، سیل تاکنون جان 7 تن از همشهریان را گرفته و خسارات فراوانی نیز وارد آورده است. بنا بر این گزارش، 6 تن از این افراد در منازل خود کشته شدند و 1 نفر دیگر بر اثر سیل و گرفتار شدن ماشین وی در آن، جان خود را از دست داده است.

به گزارش روابط عمومی حوزه ۰۱ عاشورا بارش شدید باران و رعد و برق که از ساعات اولیه امروز (شنبه) آغاز شده بود، باعث شد تا مسئولین و اعضای ستاد بحران شهر، در ساعت 2 بامداد در فرمانداری حاضر و تشکیل جلسه دهند. پس از این جلسه نیروهای زیر مجموعه ستاد، کار فعالیت خود را آغاز کردند.

این سیل که باعث تعطیلی مدارس در سطح شهرستان شده است، اختلالات و خسارات فراوانی را نیز در سیستم آبرسانی و شبکه برق شهرستان وارد آورده است.
در این گزارش آماده است که از ساعاتی پیش نیز مسئولین شهری و استانی در مناطق خسارت دیده حاضر شدند و شهرستان‌های دیگر نیز ادوات راهداری و راهسازی خود را برای پاکسازی نقاط سیل زده شهرستان، ارسال نموده اند.

گفتنی است، بیشترین خسارات در بهشهر به خیابان های مهدیه، شهید مدنی و قائم و مناطق اطراف آن ها وارد شده است.

  • سربازِ گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی