حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر
کار امدادرسانی به مناطق مختلف سیل زده شهرستان بهشهر با حضور نیروهای امدادی با جدیت ادامه دارد.

ˈهادی خنجری' افزود: پس از وقوع سیلاب جمعه شب در بهشهر، جلسه ستاد مدیریت بحران در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد و میزان خسارت نیز در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار حوزه ۰۱ عاشورا  و به نقل از خط امید، وی علت اصلی وقوع سیلاب در بهشهر را مسدود شدن مسیر رودخانه، به ویژه در دهانه ورودی پل ها به خاطر انتقال انواع چوب های سنگین از مناطق بالادست به شهرها ذکر کرد.

خنجری حضور نیروهای مردمی به همراه وسایل نقلیه سنگین شخصی با هدف امدادرسانی به سیلزدگان را مطلوب و چشمگیر توصیف کرد و گفت : با این وصف ، وجود خودروهای شخصی در سطح شهر باعث شده تا کار امدادرسانی به مناطق سیلزده با مشکلاتی مواجه شود.

او افزود: با بررسی های صورت گرفته، بیشترین میزان خسارت ناشی از سیلاب شب گذشته در بهشهر به منازل مسکونی در خیابان های مهدیه، قائم، قنبرآباد و فراش محله وارد شده است.

بارش شدید باران که از شب گذشته در مناطق مختلف استان مازندران آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد، سبب جاری شدن سیل در بخش شرقی شهر بهشهر شد که بر اساس اعلام مراجع رسمی تاکنون هفت کشته بر جای گذاشت.

خسارت مالی ناشی از این سیل نیز در بهشهر و سایر مناطق مازندران سنگین اعلام شده است.

  • سربازِ گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی