حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

مراسم بزرگداشت نهم دی در بهشهر برگزار شد

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۲۳ ب.ظ

با حضور مردم ولایتمدار بهشهر و جمعی از مسئولان، مراسم بزرگداشت نهم دی در بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ۰۱ عاشورا ، سید علی سلیلی استاد دانشگاه در این مراسم گفت: نظام اسلامی ما با فتنه 88 و حضور حماسی مردم در نهم دی ماه بیمه شده است و از گزندهای دشمنان در امان است.

وی افزود: در طول انتخابات 88 و همچنین در جریان فتنه گروههای برانداز نظام سعی کردند تا از راههای مختلف وارد شوند تا به این نظام و رهبری ضربه وارد کنند که خوشبختانه درایت رهبری و هوشیاری مردم مانع از تحقق این اهداف شوم شد.

سلیلی با بیان اینکه بزرگتنرین کیفر خواست فتنه 88 را مردم صادر کردند تصریح کرد: مردم ما با آگاهی و حب و دوستی به ولایت در نهم دی ماه 88 آنچنان خروشان به میدان دفاع از حق و ولایت آمدند که دشمن را به عقب نشینی واداشتند.

وی ادامه داد: اکنون نظام ما با دارا بودن مردم متدین و حامی رهبری بزرگترین نیرو را بنام ولایت فقیه دارد و تامادامی که به این نیرو مجهز باشیم آسیبی به مملکت ما وارد نمی شود.

استاد دانشگاه گفت: باید به پیاده نظام های دشمن که تاکنون از راه رفته برنگشته اند بگوییم که در توبه باز است و بعد از توبه می توانند همچون مردم عادی زندگی کنند.

سلیلی در بخش دیگری از سخنان خود از سپاه بعنوان بازوان نیرومند نظام یاد برد که دشمن از این نیروهای متعهد هراسان است و ترس و واهمه دارد.

وی افزود: امروز رهبری این امام المسلمین جهان دارای نیروهای متعهدی است که گوش بفرمان ایشان هستند و دشمن بعد از 9 دی 88 حساب کار دستش آمده ولی ما نیز باید هوشیار تر از گذشته وارد شویم.

این استاد دانشگاه با اشاره به درپیش بودن انتخابات در خرداد 92 اظهار داشت: دشمن بیکار ننشسته است و از هر ترفند و توطئه ای برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند.

وی بیان داشت: مطمئن باشید که در انتخابات آینده در خرداد سال 92 ما حضور و مشارکت بالای 90 درصدی ملت را در پای صندوق های رای خواهیم داشت و به این مسئله شک نکنید.

سلیلی یادآور شد: ملت مدل دولت پرکار، سینه چاک در برابر رهبر و ولایتمدار را قبول دارند و راه خود را با انتخاب اصلح پیدا می کنند و تعیین مصداق برای ما سخنان رهبری است که در آینده بازگو می شود.

  • سربازِ گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی