حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

پنجاه و هفتمین یادواره شهید نواب صفوی وشانزدهمین یادواره شهدای پایگاه شهید نواب بهشهر، پنج شنبه شب 28 دی‌ماه 91 در مسجد امام علی (ع) این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه ۰۱ عاشورا ، رمضان اکبری، دبیر اجرایی یادواره شهید نواب صفوی و شهدای پایگاه شهید نواب بهشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت:شهدا مایه افتخار و حیثیت ایران اسلامی ما می باشند و همه ما مدیون رشادتها، فداکاری و از خود گذشتگی این عزیزان در طول سالهای متمادی هستیم.

وی افزود: برپایی یادواره شهدا در محلات، عاشورای مکرر است که باید زنده نگه داشته شود و هر سال نیز با شکوهتر از سال قبل برگزار شود.

اکبری، اظهار کرد: یادواره شهدا بهانه ای است تا یاران و همرزمان دیروز در کنار نسل جوان امروز برای یادآوری مفاهیم عمیق شهادت و پیمان و میثاق مجدد با شهادت جهت آبادانی فردای کشور عزیزمان گرد هم آمده و از جان فشانی ها و از خود گذشتگی های 8 سال دفاع مقدس و انقلاب درس آموزند.

وی گفت: استاد رائفی پور از اساتید و پژوهشگران حوزه مهدویت سخنران این مراسم و حجت الاسلام نجفی نیز مداح این مراسم است.

اکبری، ادامه داد: پیام ما به تمام کسانی که به کشور زهرایی ما چشم دوخته اند آن است که اگر کشورمان را تهدید کنید رمضانی می شویم و روزه می گیریم

مثل مولایمان امام علی (ع) و اگر تهدید نظامی شویم عاشورایی می شویم همچون مقتدایمان حسین بن علی(ع) و بدانید عصر حکومت جباران به پایان رسیده است و بیداری اسلامی، قلب اروپا و غرب را نشانه رفته است.

وی گفت: شهدا، اعجازگران قرن هستند، که در عصر حاضر توانستند جهان را متحول کنند و ریشه ظلم و ستم را متزلزل کنند. اکبری هدف از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس دانست و افزود: امیدواریم تا با برگزاری یادواره شهدا بتوانیم گامی هرچند کوچک در مسیر زنده نگه داشتن آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی برداریم.

وی افزود: مقام شهید در دنیا برازنده و در آخرت ارزنده است و اولیا و انبیای الهی بالاترین خواسته خود را شهادت در راه خدا می‌دانستند و امروز یادواره شهدا باید موجب شهیدپروری شود و نسل جوان با فرهنگ شهید و شهادت مأنوس شوند.

( واحد فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج ۰۱ عاشورا )

  • سربازِ گمنام

نظرات (۱)

حجت الاسلام رائفی پور رو اصلاح کنید... استاد رائفی پور...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی