حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

مردم بهشهر دوباره حماسه آفریدند

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۲۲ ب.ظ
مردم بهشهر دوباره حماسه آفریدند

راهپیمایی 22 بهمن نمایش پیوند نسل جدید با نسل‌های پیشین انقلاب است روز 22 بهمن روز بستن میثاق مجدد مردم با آرمان های امام خمینی (ره) وشهدا و همچنان بیعت مجدد با رهبری است.

به گزارش خبرنگار حوزه 01 عاشورا،ملت بزرگ و ولایتمدار بهشهر در راهپیمایی 22 بهمن سال 91 با خلق کردن حماسه ای دیگر به غربی ها و دشمنانشان نشان دادند که بعد از 34 سال وفادار به آرمان های امام خمینی (ره) و خون شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

از روزهای گذشته همزمان با دعوت همه گروه‌ها، شخصیت ها و تشکل های فعال در عرصه های گوناگون، دستگاه‌های مختلف نیز تمهیدات لازم را برای آراسته و آماده سازی مسیر راهپیمایی عظیم 22 بهمن در بهشهر اندیشیده و از صبح امروز همه چیز برای ثبت یک حماسه دیگر آماده شد.

راهپیمایی مردم فهیم و هوشیار بهشهر در سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی ایران در تبعیت از مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با امام راحل از ساعت 10 صبح امروز (یکشنبه)  همزمان با سراسر ایران اسلامی با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید در مسیر تعیین شده به سمت پارک ملت آغاز شد.

جمعیت زیادی از دقایق ابتدایی آغاز راهپیمایی در مسیر مشخص شده حضور داشتند و  این حضور هر لحظه پررنگ تر می شد.

راهپیمایان بهشهری با سردادن شعارهایی نظیر "مرگ بر آمریکا "، " مرگ بر اسرابیل " و " ای رهبر آزاده آماده ایم، آماده " به استقبال مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بهشهر رفتند.

حضور خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولان ادارات، نهادها،  نوجوانان، جوانان، زنان و افراد کهنسال در این حماسه ملی چشمگیر بود.

راهپیمایان بهشهری با در دست داشتن تصاویر امام (ره)، رهبر معظم انقلاب، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و پارچه نوشته هایی که از سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و همچنین تصاویر شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بار دیگر شعارهای ضد استکباری خود را فریاد زدند.

برپایی ایستگاه صلواتی،پخش  تراکت، بروشور، پرچم و تمثال شهیدان در مسیر راهپیمایی، پخش سرودهای انقلابی، آتش زدن پرچم کفر و قرائت قطعنامه سراسری یوم الله 22 بهمن 1391از جمله برنامه های جانبی  این راهپیمایی با شکوه در بهشهر بود.

شایان ذکر است آیت الله حاج سید صابر جبــاری نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر و همچنین دکتر مقیمی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن به همراه سایر شهروندان بهشهر شرکت کردند و در پایان این مراسم  دکتر مقیمی سخنانی را برای حاضران در راهپیمایی ایراد نمودند.

منبع: خط امید

  • سربازِ گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی