حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر

حوزه مقاومت بسیج عاشورا شهرستان بهشهر
وی ادامه داد: آمریکا در شرایطی طرح مذاکره با ایران را مطرح کرده است که بیشتر از هر زمان دیگری خصومت‌های خود را علیه این نظام اسلامی افزایش داده و تحریم‌های شدیدی اعمال می‌کند.

وی عنوان کرد: به همان میزانی که مذاکرات با 1+5 تاثیرگذار بوده و نتیجه داده است، مذاکره با آمریکا هم نتیجه بخش است.

سردار نقدی با بیان اینکه آنچه ما داریم از انقلاب و روحیه انقلابی که در بین ملت نهادینه شده نشأت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: به همین دلیل ملت ایران باید در همه زمینه‌ها این ویژگی انقلابی و اسلامی خود را حفظ کند.

وی عنوان کرد: توانمندی ایران به اسلامی بودن و انقلابی بودن است و با اعتقاد به این مهم توانسته‌ایم به پیشرفت‌های زیادی در همه زمینه‌ها دست پیدا کنیم و دشمن نیز از همین مسئله وحشت دارد.

سردار نقدی در ادامه در پاسخ به این سئوال فارس که منظور از اقتصاد مقاومتی در این شرایط چیست و آیا به این نقطه خواهیم رسید که هر کشوری که ایران را تحریم کند، خود را تحریم کرده باشد، گفت: اجرای طرح اقتصاد مقاومتی نیازمند روحیه جهادی است.

وی با بیان اینکه از نگاه علمی، باید به مقوله اقتصاد مقاومتی نگاه کرد ادامه داد: باید از ظرفیت‌های پیدا و پنهان اقتصاد مقاومتی برای استفاده حداکثری از امکانات کشور، بهره برد و مورد استفاده قرار داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی توسط همه مردم جامعه اضافه کرد: مصلحت در این است که از برخی چیزها برای دستیابی به بسیاری از منافع جمعی گذشت کنیم.

وی ادامه داد: با ارتباط قوی صنعت و دانشگاه می‌توان گامی اساسی در این زمینه برداشت و اهداف مورد نظر را بیش از گذشته در دسترس قرار داد.

سردار نقدی با اشاره به رشد همه‌جانبه کشور در عرصه‌های گوناگون افزود: تهدیدات و تحریم‌های دشمن بستر رشد همه‌جانبه کشور را فراهم می‌کند و بسیج نیز راهکارهایی را شناسایی کرده است تا به اهداف خود در این زمینه برسیم.

وی، ولایت‌پذیری را لازمه موفقیت دانست و اظهار داشت: باید در تمامی صحنه‌ها گوش به فرمان باشیم و با به کارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری، در راستای عملی کردن اقتصاد مقاومتی گام برداریم.منبع: بسیج نیوز

واحد فرهنگی اجتماعی حوزه ۰۱ عاشورا

  • سربازِ گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی